چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۴:۵۸
IOTC
سه شنبه / ۷ اسفند ۱۳۹۷ / ۰۹:۵۴
سرویس : عمومی
کد خبر : ۳۹۶۹
گزارشگر : ۲
سرویس عمومی

پیام تبریک سرپرست شرکت پایانه های نفتی ایران به مناسبت گرامیداشت روز زن

سرپرست شرکت پایانه های نفتی ایران، با صدور پیامی، سالروز تولد حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن را به کارکنان صنعت نفت تبریک گفت.

پیام تبریک سرپرست شرکت پایانه های نفتی ایران به مناسبت گرامیداشت روز زن

مایه‌ی بسی مسرت و سرافرازی است همزمان با گرامیداشت ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س)، قدردان همکاران گرانقدری باشیم که در نقش مادر، همسر و همکار، در کمال نجابت، درایت وتوانمندی به ایفای مسئولیت های خانوادگی و اجتماعی خود می پردازند.

وی می افزاید: برکسی پوشیده نیست که مادران، رهبران فکری، اعتقادی و عاطفی جامعه هستند که سرمایه های ارزشمند انسانی را در گنجینه خانواده به بالندگی و شکوفایی می رسانند؛ از سوی دیگر مشارکت فعال آنان در حوزه های مختلف حیات اجتماعی، اقتصادی با توجه به نیازهای توسعه ای کشور، موهبت دیگری است که باید آن را قدر دانست و حرمت گذاشت.

سرپرست شرکت پایانه های نفتی ایران با تبریک این روز فرخنده به خانواده برزگ شرکت پایانه های نفتی ایران به ویژه بانوان فرهیخته ی همکار، از درگاه احدیت توفیق و سر بلندی هر چه بیشتر ایشان را با الگو گرفتن از سیره ی حضرت فاطمه زهرا (س) خواستار شد و اظهار امیدواری کرد:با افزایش توانمندی بانوان گرامی فرصت بهره گیری بیشتر از شایستگی های حرفه ای بانوان شاغل و ارتقای جایگاه ایشان، شتاب بیشتر ی در توسعه شرکت پایانه های نفتی ایران فراهم شود.

(سه شنبه ۷ اسفند ۱۳۹۷) ۰۹:۵۴
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید