پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۷:۰۰
IOTC
یکشنبه / ۵ اسفند ۱۳۹۷ / ۰۸:۳۰
سرویس : عمومی
کد خبر : ۳۹۶۸
گزارشگر : ۲
سرویس عمومی

سرپرست شرکت پایانه های نفتی ایران روز مهندس را تبریک گفت

عباس اسدروز سرپرست شرکت پایانه های نفتی ایران در پیامی فرا رسیدن روز مهندس را به تمامی کارکنان و کارمندان صدیق صنعت نفت بویژه کارکنان شرکت نفت پایانه های نفتی ایران تبریک گفت.

سرپرست شرکت پایانه های نفتی ایران روز مهندس را تبریک گفت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران،،متن پیام سرپرست شرکت پایانه های نفتی ایران به شرح ذیل می باشد:

مهندسین عزیز شرکت پایانه های نفتی ایران

با سلام و احترام

پنجم اسفند، زاد روز دانشمند بزرگ ایرانی، خواجه نصیرالدین طوسی، مناسبتی ارزشمند برای بزرگداشت جایگاه مهندسی است. موعدی برای پاسداشت تفکر مهندسانی که توسعه ساز و تحول آفرین بوده‌اند و با تکیه بر اندیشه و عمل خود جامعۀ امروز را بهتر از گذشته ساخته‌اند.

شرکت پایانه های نفتی ایران به عنوان مجموعه‌ای پویا و متکی بر دانش مهندسی، از دانش آموختگان رشته‌های مختلف مهندسی بهره برده و همواره کوشیده است تمامی ظرفیت‌های تخصصی در اختیار خود را برای توسعۀ زیرساخت‌های صنعتی کشور به کار گیرد.

بیش از چهل سال افتخار آفرینی ، پیشتازی و موفقیت شرکت پایانه های نفتی ایران در حوزه‌های مختلف ، مرهون زحمات و تلاش کارکنان دانش‌محور، توانمند و کارآمد می‌باشد که تأثیر آن بر توسعه و بخش‌های مختلف صنعت، اقتصاد و حتی جامعه مبرهن و چشم‌گیر بوده است.

"شرکت پایانه های نفتی ایران " بعنوان یکی از حیاتی ترین نقاط اقتصادی کشور در جهت نیل به اهداف سند چشم انداز انقلاب در گام دوم خود راه سخت و دشواری را پیش رو دارد تا بتواند به جایگاه اول در سطح منطقه دست یابد و این مهم تنها با اراده‌ی راستین و همت والا و همه‌جانبه دست یافتنی است.


عباس اسدروز

سرپرست شرکت پایانه های نفتی ایران

(یکشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۷) ۰۸:۳۰
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید