پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۲:۳۸
IOTC
یکشنبه / ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ / ۱۵:۱۷
سرویس : عمومی
کد خبر : ۳۹۴۸
گزارشگر : ۲
سرویس عمومی
دستاوردهای انقلاب اسلامی؛

تعمیرات در پایانه‌های نفتی بومی‌سازی شد/ اتکا به نیروهای داخلی

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران از بومی سازی راهنمایی کشتی، تعمیرات گوی شناور و ترمیم خطوط لوله خبر داد و گفت: اغلب کارها با تکیه بر نیروی داخلی انجام می‌شود.

تعمیرات در پایانه‌های نفتی بومی‌سازی شد/ اتکا به نیروهای داخلی

به گزارش روابط عمومی پایانه های نفتی ایران، عباس اسدروز سرپرست شرکت پایانه های نفتی ایران اظهار کرد: شرکت پایانه‌های نفتی ایران در حوزه خدمات فنی و مهندسی منحصربه‌فرد است، به‌طوری که در بخش دریایی در سیستم‌های راهنمای کشتی شاید تنها جایی باشد که پایلوت کشتی را خود شرکت انجام می‌دهد و نیروهای متخصص نیز برای آینده آموزش داده شده‌اند.


وی اضافه کرد: در زمان قبل از انقلاب تمام نیروهای راهنمای کشتی از کشورهای غربی و شرقی در پایانه مهم و حیاتی حضور داشتند و حتی حاضر به انتقال این علم به کارمندان شرکت ملی نفت نبودند ولی با اتکا به توان نیروی کار داخلی توانستیم از این انحصار خارج شویم.

اسدروز خاطرنشان کرد: همچنین ۹۰ درصد تعمیرات گوی‌های شناور کشور از سوی شرکت پایانه‌ها تعمیر و راهبری می‌شود که عملیات تعمیر و نگهداشت و همچنین بهره‌برداری آن از پیچیدگی خاصی دارد.

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران ادامه داد: پایانه‌های نفتی در این زمینه صاحب سبک است و توانستیم این فرآیند را بومی کنیم و آمادگی ارائه مشاوره در این زمینه نیز دارد.

وی همچنین به تنوع سیستم‌های اندازه‌گیری در شرکت پایانه‌ها اشاره کرد و گفت: مجهزترین و متنوع‌ترین سیستم‌های میترینگ در این شرکت وجود دارد.

اسدروز از عملیات‌های ترمیم خطوط لوله تحت اختیار این شرکت یاد کرد و افزود: برای ارزیابی وضعیت خطوط لوله به‌ویژه خطوط لوله زیردریایی پروژه بازرسی خارجی و داخلی خطوط لوله را انجام دادیم.
(یکشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۷) ۱۵:۱۷
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید