شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۳:۲۳
IOTC
چهارشنبه / ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ / ۱۲:۴۱
سرویس : عمومی
کد خبر : ۳۹۲۱
گزارشگر : ۲
سرویس عمومی
دستاوردهای انقلاب اسلامی؛

تاسیسات حیاتی صادرات نفت کشور بازسازی شد/ ثبت رکوردهای جدید

سرپرست شرکت پایانه‌های نفتی ایران، ثبت رکورد صادرات نفت خام کشور را یکی از دستاوردهای مهم در این شرکت دانست و افزود: بازسازی و بهسازی تاسیسات حیاتی صادرات و ذخیره‌سازی انجام شده است.

تاسیسات حیاتی صادرات نفت کشور بازسازی شد/ ثبت رکوردهای جدید

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، عباس اسدروز سرپرست شرکت پایانه های نفتی ایران اظهار کرد: دستاوردهای انقلاب شکوهمند اسلامی ایران در صنعت نفت کشور غیر قابل انکار است و شرکت پایانه های نفتی ایران از این رویه مستثنی نیست و اقدامات بسیار خوبی در حوزه های مختلف صنایع بالا دستی با تکیه بر توان داخلی در این شرکت صورت گرفته است.


وی افزود: بازسازی و بهسازی تاسیسات حیاتی صادرات و ذخیره سازی توسط نیروی های داخلی و طبق یک برنامه ریزی از پیش تعیین شده توسط مدیریت های مختلف از جمله عملیات، فنی و مهندسی در تمامی پایانه های نفتی ایران در حال انجام است.

سرپرست شرکت پایانه های نفتی ایران تصریح کرد: تکمیل پروژه‌های فعال در پایانه نفتی نکا در شمال کشور، تعمیر و نوسازی ناوگان شناورهای موجود در پایانه نفتی خارگ و همچنین بازسازی اسکله آذرپاد به‌عنوان یکی از اصلی‌ترین اسکله‌های شرکت پایانه‌های نفتی ایران از جمله این دستاوردهای غنی این شرکت بوده است.

وی افزود: از جمله اقدامات شرکت پایانه‌های نفتی ایران در این دوران پرشکوه انقلاب اسلامی ایران را می‌توان صادرات هفت میلیون بشکه نفت در یک روز نامید، رقمی که حتی پیش از اعمال تحریم‌های غرب علیه ایران بی‌سابقه بود.

اسد روز خاطر نشان کرد: ما آمادگی کامل داریم تا استراتژی ابلاغی از سوی وزارت نفت و شرکت ملی نفت ایران را طبق برنامه بارگیری‌هایی که از سوی امور بین‌الملل شرکت ملی نفت ایران ابلاغ می‌شود، کار بارگیری و صادرات نفت را با بالاترین ضریب اطمینان و ایمنی انجام دهیم.
(چهارشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۷) ۱۲:۴۱
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید