جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ۰۸:۵۵
IOTC
چهارشنبه / ۳ بهمن ۱۳۹۷ / ۰۸:۰۱
سرویس : عمومی
کد خبر : ۳۸۹۹
گزارشگر : ۲
سرویس عمومی
سرپرست پایانه های نفتی ایران:

شرکت پایانه‌های نفتی ایران، واحد سبز نام گرفت

شرکت پایانه‎های نفتی ایران در منطقه عملیاتی نکا به عنوان سرآمد محیط زیست و «واحد سبز» در بیستمین همایش ملی واحدهای صنعتی و خدماتی سبز معرفی شد.

شرکت پایانه‌های نفتی ایران، واحد سبز نام گرفت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، عباس اسد روز سرپرست شرکت پایانه هاي نفتی ایران اظهار داشت: بیستمین همایش ملی صنعت و خدمات سبز در سالن همایش‌های بین‌المللی سازمان حفاظت محیط زیست با حضور رئیس سازمان حفاظت محیط زیست و سرپرست وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ،نماینده سازمان توسعه صنعتی ملل متحد، مدیر برنامه‌های زیست محیطی آلمان،صنایع واحدهای خدماتی سبز برگزار شد.

وی افزود: شرکت پایانه‌های نفتی ایران (پایانه نفتی نکا) در میان 253 واحد صنعتی و خدماتی، به عنوان واحد سبز معرفی شد و لوح سپاس و تندیس این جشنواره را به خود اختصاص داد.

سرپرست شرکت پایانه های نفتی ایران تصریح کرد: سیستم بهداشت ایمنی و بهداشت حرفه‌ای، اشاعه فرهنگ و اخلاق زیست محیطی و ایفای مسئولیت‌های اجتماعی و تولید محصول سبز از جمله شاخص‌هایی است که در داوری‌ها مورد توجه قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه توجه به الزامات زیست محیطی از شاخصه های اصلی توسعه است گفت: در پایانه های نفتی ایران الزامات اساسی و زیر بنایی در این رابطه، مورد توجه قرار گرفته است و واحد های مختلف این شرکت جزئی ترین مسائل زیست محیطی را مد نظر قرار می دهند.

هفته دولت

سرپرست شرکت پایانه های نفتی ایران، با بیان اینکه نگاه محیط زیستی به فرایند ها در تار و پود فعالیت های شرکت به منصه ظهور رسیده است گفت: این به دلیل حضور نیروی انسانی متعهد و متخصص و بعد تجهیزات همیشه آماده به کار است.

اسدروز با بیان اینکه شرکت پایانه های نفتی ایران متعهد به انجام کلیه الزامات و مقررات ملی و بین المللی در زمینه حفاظت از محیط زیست است گفت: توسعه و تعمیق سیستم های زیست محیطی با توجه به توسعه روز افزون انتظارات ذینفعان کلیدی همواره مورد توجه جدی مدیران این شرکت بوده است که بمنظور بالا بردن توان عملیاتی شرکت و کنترل ، مقابله و جمع آوری آلودگی های نفتی در دریا، شرکت پایانه های نفتی ایران اقدام به تهیه و تامین تجهیزات مقابله با آّلودگی نفتی در مناطق عملیاتی کرده است.

(چهارشنبه ۳ بهمن ۱۳۹۷) ۰۸:۰۱
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید