پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ۱۶:۰۰
IOTC
سه شنبه / ۱۸ دی ۱۳۹۷ / ۱۵:۲۸
سرویس : عمومی
کد خبر : ۳۸۹۲
گزارشگر : ۲
سرویس عمومی
سرپرست پایانه های نفتی ایران:

ارتقای ایمنی پایانه‌های نفتی ایران/ تضمین صادرات و ذخیره‌سازی نفت

سرپرست پایانه های نفتی ایران از ارتقای ایمنی پایانه‌های نفتی خبر داد و گفت: تضمین صادرات و ذخیره‌سازی نفت کشور از مهمترین مسئولیت‌های ما است.

ارتقای ایمنی پایانه‌های نفتی ایران/ تضمین صادرات و ذخیره‌سازی نفت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، عباس اسدروز  اظهار کرد: شرکت پایانه های نفتی ایران به نمایندگی از شرکت ملی نفت و وزارت نفت ایران در حال حاضر آمادگی کامل برای اجرای ماموریت‌های محوله وزارت نفت در تمامی پایانه های نفتی کشور را دارا است.


وی افزود: یکی مهمترین مسئولیت‌های شرکت پایانه‌های نفتی ایران تضمین صادرات و ذخیره‌سازی نفت کشور است که با تکیه بر توان داخلی کشور و همچنین توسط واحد های عملیات دریایی، صادرات، فنی و نگهداری و.... طبق یک استاندارد تعریف شده به صورت ساعتی، روزانه، هفتگی و ماهانه تمامی پروسه‌های ذخیره‌سازی و صادرات نفت کشور بررسی، بهسازی، نوسازی می‌شود.

سرپرست پایانه های نفتی ایران تصریح کرد: از نظر ایمنی پایانه‌های صادرات کشور هم کارهای خوبی صورت گرفته و بدون وقفه و با نظارت کامل کارشناسان زبده و آموزش دیده حوزه ایمنی، صادرات و عملیات دریایی صادرات نفت خام کشور بدون ثانیه‌ای تاخیر انجام می‌شود.

وی ادامه داد: هم اکنون پایانه نفتی خارگ یکی از برترین و استانداردترین پایانه‌های نفتی دنیا به شمار می‌رود که در بین مشتریان بین‌اللملی نفت ایران اسلامی جایگاه ویژه دارد.

اسدروز خاطرنشان کرد: این شرکت در چند منطقه کشور از جمله شمال، عسلویه، ماهشهر و جزیره خارگ فعالیت دارد که مهم‌ترین و گسترده ترین آن جزیره خارگ است.

وی ادامه داد: پایانه نفتی خارگ بزرگترین پایانه نفتی کشور است و به عنوان آخرین حلقه وصل به اقتصاد جهانی است.
(سه شنبه ۱۸ دی ۱۳۹۷) ۱۵:۲۸
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید