شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۰:۴۵
IOTC
دوشنبه / ۳ دی ۱۳۹۷ / ۱۸:۳۱
سرویس : عمومی
کد خبر : ۳۸۸۴
گزارشگر : ۲
سرویس عمومی
سرپرست پایانه‌های نفتی ایران:

ایمنی فرودگاه خارگ ارتقا یافت/ اجرای استانداردهای بین‌المللی

سرپرست شرکت پایانه‌های نفتی ایران با اشاره به اهمیت بسیار بالای فرودگاه شهدای جزیره خارگ گفت: الزامات فرودگاهی و ایمنی زمینی فرودگاه خارگ ارتقا یافت.

ایمنی فرودگاه خارگ ارتقا یافت/ اجرای استانداردهای بین‌المللی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، عباس اسدروز در نشست بررسی وضعیت فرودگاه جزیره خارگ اظهار داشت: فرودگاه شهدای جزیره خارگ یکی از مهمترین و استراتژیک‌ترین فرودگاه های کشور در حوزه حمل و نقل هوایی است و از لحاظ لجستیک نقش مهم و تاثیر گذار در این جزیره مهم و راهبردی دارد.

وی افزود: در ٩ ماهه اول سال ٩٧ بیش از سه هزار و ۶۰۰ نشست و برخواست در فرودگاه جزیره خارگ بدون هیچ حادثه‌ای و با ایمنی کامل صورت گرفته است و این نشان از توان بالای پرسنل زمینی و عملیاتی شرکت پایانه های نفتی ایران در حوزه فرودگاه این جزیره است.

سرپرست شرکت پایانه‌های نفتی ایران تصریح کرد: در ٩ ماه گذشته بیش از ١۶٩ هزار مسافر و بیش از دو میلیون و ٧٠٠ هزار کیلوگرم بار با بالاترین استاندارد های روز جا به جا شده است.

رعایت استانداردهای بین الملی

اصلان کاظم پور مشاور هوانوردی و هواپیمایی و فرودگاهی وزارت نفت اظهار داشت: طی بازیدها و ممیزی فرودگاه شهدای جزیره خارگ، گام های موثری در خصوص رعایت الزامات فرودگاهی و ایمنی زمینی فرودگاهی صورت پذیرفته است و روند روبه رشدی را در فرودگاه جزیره خارگ می توان مشاهده کرد.

مانی عبدالله زاده مدیر HSE شرکت ملی نفت ایران درباره اهمیت و ارتقا ایمنی زمینی فرودگاه‌های ملکی شرکت ملی نفت ایران اشاره کرد و افزود: رعایت استانداردهای بین الملی سازمان هواپیمایی کشوری و تلاش در راستای ایجاد یک نظام نامه نوین سازماندهی مشاغل آتشنشانی و تصدی گری ایمنی صنعت نفت یک برنامه مدون و اجرایی مد نظر قرار گیرد.

(دوشنبه ۳ دی ۱۳۹۷) ۱۸:۳۱
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید