جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ۰۸:۲۱
IOTC
سه شنبه / ۲۷ آذر ۱۳۹۷ / ۱۱:۴۹
سرویس : عمومی
کد خبر : ۳۸۵۲
گزارشگر : ۲
سرویس عمومی
معاون استاندار بوشهر:

مجموعه دانشگاهی استان بوشهر در کنار صنعت نفت قرار گیرد

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری بوشهر گفت: مجموعه دانشگاهی استان بوشهر در کنار صنعت قرار گیرد.

مجموعه دانشگاهی استان بوشهر در کنار صنعت نفت قرار گیرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، سعید زرین‌فر صبح سه‌شنبه در آئین افتتاح پروژه تحقیقاتی - پژوهشی طراحی و ساخت اولین بازوی بارگیری نفت خام در جزیره خارگ با گرامیداشت هفته پژوهش اظهار داشت: کار بزرگی صورت گرفته است و شاهد افتتاح آن هستیم.



وی اضافه کرد: امروز در شرایطی هستیم که علی‌رغم پیشرفت‌های بزرگ علمی در دنیا ولی نادانسته‌های بسیار زیادی وجود دارد و باید با انجام امور پژوهشی و تحقیقاتی در راستای رفع این کمبودها تلاش کنیم.


معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری بوشهر با اشاره به اهمیت بالای فعالیت‌های پژوهشی خاطرنشان کرد: برخی مشکلات و کمبودها وجود دارد که باید با انجام برنامه‌های تحقیقاتی در مسیر رفع این مشکلات قدم برداریم.


وی تصریح کرد: باید علم خود را توسعه دهیم و نمی‌شود که علم را بدون تحقیق و پژوهش توسعه داد و از این نظر پژوهش یک کار اساسی است.


زرین‌فر افزود: دانشگاه و صنعت به صورت جداگانه کارهایی را انجام می‌دهند و باید شرایط به گونه‌ای باشد که کارهای صورت گرفته در دانشگاه به کار صنعت بیاید و نمونه این کار را در جهاد دانشگاهی شاهد هستیم.


معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری بوشهر گفت: راه‌های زیاد دیگری وجود دارد که باید برویم و همه مجموعه دانشگاهی استان بوشهر در کنار صنعت و به ویژه صنعت نفت قرار بگیرند.
(سه شنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۷) ۱۱:۴۹
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید