پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ۱۴:۱۴
IOTC
چهارشنبه / ۲۱ آذر ۱۳۹۷ / ۱۴:۵۲
سرویس : عمومی
کد خبر : ۳۸۴۵
گزارشگر : ۲
سرویس عمومی
سرپرست پایانه‌های نفتی ایران:

قطعات حساس پایانه‌های نفتی توسط متخصصان داخلی طراحی و ساخته شد

سرپرست پایانه‌های نفتی ایران از نوسازی، نگهداری و بهسازی تاسیسات در پایانه های نفتی خبر داد و گفت: قطعات حساس پایانه‌های نفتی توسط متخصصان داخلی طراحی و ساخته شد.

قطعات حساس پایانه‌های نفتی توسط متخصصان داخلی طراحی و ساخته شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، عباس اسدروز سرپرست شرکت پایانه های نفتی ایران اظهار کرد: پایانه های نفتی ایران یکی از حلقه های مهم صادرات نفت و میعانات نفت گاز ایران اسلامی است و این شرکت آمادگی کامل را دارد تا راهبرد، اهداف و سیاست های ابلاغی وزارت نفت و شرکت ملی نفت ایران در حوزه های مختلف عملیاتی اجرایی کند.



وی افزود: با تلاش و همت متخصصین مدیریت امور فنی شرکت پایانه های نفتی ایران و استفاده از توانمندی شرکت های دانش بنیان بومی، مراحل طراحی و ساخت یک قطعه مهم و حیاتی مربوط سیستم میترینگ پایانه نفتی خارگ به انجام رسید.


اسد روز گفت: این قطعه استراتژیک پس از طی مراحل تست‌های موفق آزمایشگاهی و انجام شبیه سازی، بر روی سامانه های مختلف صنعتی در حوزه صادراتی بر روی یکی از اسکله های پایانه نفتی خارگ نصب شده و آماده تست عملیاتی بر روی نفت کش های صادراتی است.


وی ادامه داد: در راستای بومی‌سازی سامانه‌های اندازه‌گیری نفت خام، قبلا و با همکاری شرکت‌های دانش‌بنیان داخلی که بر پایه اقتصاد مقاومتی و خودکفایی فعال هستند همه کارت‌های الکترونیکی اتاق کنترل پایانه نفتی خارگ بومی‌سازی شده است که نشان از عزم بالای ایران اسلامی در راستای خودکفایی در صنایع نفت و گاز است.


سرپرست پایانه‌های نفتی ایران در پایان به اشاره به برنامه‌ریزی صورت گرفته در حوزه بومی سازی نوسازی، نگهداری و بهسازی تاسیسات در پایانه های نفتی ایران یادآورشد: تکیه بر توان نیروهای خدوم و متعهد شرکت پایانه های نفتی ایران یکی از اصول، اصلی این شرکت از دیرباز است.


وی ادامه داد: اتاق فکرهای متعدد و استفاده از مهندسین جوان این شرکت در مدیریت های فنی و مهندسی، عملیات راه اندازی شده که بصورت مدون تامین، پایش و نگهداری تاسیسات پایانه های نفتی ایران را بر عهده دارند که تاکنون خیلی از تعمییرات اساسی با صرفه جویی بسیار بالا در پایانه های نفتی ایران صورت گرفته است.
(چهارشنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۷) ۱۴:۵۲
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید