جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ۱۴:۳۳
IOTC
سه شنبه / ۲۰ آذر ۱۳۹۷ / ۱۰:۵۲
سرویس : عمومی
کد خبر : ۳۸۳۵
گزارشگر : ۲
سرویس عمومی
سرپرست پایانه‌های نفتی خبر داد؛

ساخت قطعات مورد نیاز پایانه‌های نفتی با توانمندی متخصصان داخلی

سرپرست پایانه های نفتی ایران با اشاره به توانمندی متخصصان داخلی در ساخت قطعات مورد نیاز پایانه‌های نفتی گفت: با تکیه بر توان داخلی صرفه‌جویی ارزی مناسبی صورت می‌گیرد.

ساخت قطعات مورد نیاز پایانه‌های نفتی با توانمندی متخصصان داخلی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، عباس اسدروز سرپرست شرکت پایانه های نفتی ایران اظهار داشت: شرکت پایانه‌های نفتی ایران بعنوان یکی از شرکت های زیر شاخه شرکت ملی نفت ایران عهده دار وظایف ابلاغی از سوی این شرکت و وزارت نفت در حوزه، دریافت، ذخیره سازی، اندازه گیری، صادرات، پهلوگیری و جداسازی نفتکش های ورودی به پایانه های نفتی کشور است.


وی افزود: تکیه برتوان داخلی یکی از راهبردهای اصلی این شرکت است که با کسب نظرات مدیران ارشد شرکت ملی نفت ایران و آینده‌نگری و برنامه ریزی مدون امور بهسازی و نوسازی تاسیسات راهبردی این شرکت بصورت مستمر و بدون وقفه در حال انجام است.

سرپرست شرکت پایانه های نفتی ایران تصریح کرد: یکی از قطعه های اساسی و حفاظتی یکی از گوی های شناور با استفاده ازنیروی کار و توان داخلی شرکت برای اولین بار در کشور در یکی از پایانه نفتی کشور بهسازی،نوسازی و عملیاتی شد.

اسدروز با اشاره به صرفه جویی صورت گرفته در این پروژه تعمیرات اساسی گفت: در این پروژه که توسط نیروهای فنی و عملیاتی این شرکت به اتمام رسید بیش ١٠ میلیارد ریال صرفه جویی ریالي داشتیم.

وی تصریح کرد: تمامی قطعات مورد نیاز به دست کارشناس این شرکت ساخته و تعمیرات این قطعه استراژیک تبدیل و به دانش نو بومی سازی شده است که در اینده نیز از خروج ارز از کشور جلوگیری خواهد شد.
(سه شنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۷) ۱۰:۵۲
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید