شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۲:۵۰
IOTC
دوشنبه / ۲۸ آبان ۱۳۹۷ / ۱۴:۳۳
سرویس : عمومی
کد خبر : ۳۸۳۰
گزارشگر : ۲
سرویس عمومی

روحانی: نمی‌توانید جریان صادرات نفت ایران را قطع کنید

رئیس جمهوری با بیان این‌که آمریکا خیال می‌کرد با فشار چندماهه ملت ایران تسلیم می‌شود، گفت: شما نمی‌توانید صادرات نفت ایران را قطع کنید، ما در برابر فشار، هرگز دست‌ها را بالا نخواهیم برد.

روحانی: نمی‌توانید جریان صادرات نفت ایران را قطع کنید
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، دکتر حسن روحانی که امروز (دوشنبه، ۲۸ آبان‌ماه) به استان آذربایجان غربی سفر کرده است در جمع مردم  شهرستان خوی گفت: از ایستادگی مردم ایران در برابر توطئه‌های اخیر دشمنان تشکر می‌کنم. می‌خواستند ۱۳ آبان‌ماه، روز اندوه مردم باشد، اما این روز، روز قدرت ملت ایران شد. ملت پاسخ اصلی آمریکا را ۲۲ بهمن‌ماه خواهد داد.

وی با بیان این‌که با فشار اقتصادی قادر نیستند ملت ایران را از مسیر استقلال و آزادی برگردانند، افزود: کاخ سفید بداند ملت بزرگ ایران پیرو فرهنگ عاشوراست و فقط در برابر خداوند رکوع می‌کند. فکر می‌کنند با فشار اقتصادی، حرف ناحق و جنگ روانی، ایران تسلیم می‌شود.

رئیس جمهوری با تاکید بر این‌که مردم بدانند به تعهدات خود طبق فرهنگ اسلام وفادار بوده‌ایم، تصریح کرد: می‌خواهند انتقام شکست‌های پیاپی در منطقه را از ملت ایران بگیرند. شکست آنها در منطقه، ناشی از ایستادگی کل ملت‌های منطقه است. آمریکا خیال می‌کرد با فشار چندماهه ملت ایران تسلیم می‌شود.

روحانی خطاب به دشمنان ملت ایران عنوان کرد: می‌دانیم عصبانی هستید، از اشتباهات خود برگردید. شما نمی‌توانید صادرات نفت ایران را قطع کنید، ما در برابر فشار، هرگز دست‌ها را بالا نخواهیم برد. بی‌شک با ایستادگی در کنار هم و هدایت رهبری، آمریکا را شکست می‌دهیم.

وی با اشاره به این‌که از قیمت صعودی اجناس مطلعم، گفت: تلاش دولت کنترل تورم و ارتقای اشتغال است، تولید سخت‌تر شده، اما صادرات بخش کشاورزی و صنعت فرصت‌های بیشتری یافته است.
(دوشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۷) ۱۴:۳۳
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید