پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ۱۸:۰۴
IOTC
شنبه / ۷ مهر ۱۳۹۷ / ۰۷:۰۰
سرویس : عمومی
کد خبر : ۳۸۱۷
گزارشگر : ۲
سرویس عمومی

پیام مدیرعامل پایانه های نفتی ایران به مناسبت روز ملی ایمنی و آتش نشانی

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران در پیامی ضمن گرامیداشت روز ملی ایمنی و آتش نشانی، روز ایمنی و آتش نشانی را به کارکنان به ویژه آتش نشانان پرتلاش و خستگی ناپذیر شرکت پایانه های نفتی ایران تبریک گفت.

پیام مدیرعامل پایانه های نفتی ایران به مناسبت روز ملی ایمنی و آتش نشانی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، متن پیام سید پیروز موسوی، به شرح زیر است:


بسمه تعالی

گسترش صنایع نفت و گاز اگر چه توامان با رفاه و آسایش جامعه همراه است اما می تواند مخاطرات متعدد و متنوعی را برای منابع انسانی ، تاسیسات و محیط زیست در پی داشته باشد که به منظور کاهش و به حداقل رساندن این مخاطرات لازم است تقویت سامانه های نظارتی جهت پیشگیری از وقوع حوادث به صورت جدی مورد توجه قرار گیرد. در این خصوص شرکت پایانه های نفتی ایران به عنوان آخرین حلقه زنجیره تولید نفت خام با استقرار نظام مدیریت ایمنی، بهداشت و محیط زیست و دریافت سیستم مدیریت یکپارچه در سال های اخیر گام های موثر و ارزشمندی در دستیابی به بالاترین سطح ایمنی برداشته که این مهم به دلیل اعتقاد راسخ مدیران ارشد سازمان به رویکرد ایمنی،بهداشت و محیط زیست و مشارکت همه جانبه و ایمن کارکنان در تمامی فعالیت های تخصصی و عملیاتی و اشاعه فرهنگ ایمنی، بهداشت و محیط زیست محقق گردیده است. 

در همین راستا با توجه به فرا رسیدن هفتم مهرماه روز ملی آتش نشانی و ایمنی از کلیه همکاران سازمان به ویژه آتش نشانان پرتلاش و خستگی ناپذیر تشکر و قدردانی می نمایم . امید است همچنان با بهره مندی و بکارگیری مدیریت دانش و اجرای فرآیندهای ایمنی در راستای شکوفایی و پیشرفت شرکت و اهداف متعالی سازمان گام برداریم .


سیدپیروز موسوی

مدیرعامل

(شنبه ۷ مهر ۱۳۹۷) ۰۷:۰۰
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید