سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۵:۴۹
IOTC
سه شنبه / ۲ اَمرداد ۱۳۹۷ / ۱۶:۴۶
سرویس : عمومی
کد خبر : ۳۷۸۵
گزارشگر : ۲
سرویس عمومی

وزیر نفت برگ برنده ایران در تحریم‌هاست

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که در شرایط کنونی همه باید از وزیر نفت حمایت کنیم، گفت: زنگنه یک برند و برگ برنده در دوران تحریم‌هاست.

وزیر نفت برگ برنده ایران در تحریم‌هاست
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، عبدالحمید خدری، عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار شانا، به موضوع پرسش‌های نادر قاضی‌پور، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس از بیژن زنگنه، وزیر نفت اشاره کرد و گفت: هرچند برخی پرسش‌های نماینده سوال‌کننده از وزیر نفت هیچ‌گونه ارتباطی با موضوع و وزارت نفت نداشت، اما زنگنه با آرامش و سعه صدر و بیان برخی محدودیت‌های وزارت نفت به سوال‌ها پاسخ داد.

وی با اشاره به این‌که به عنوان عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی به بخش نفت و انرژی کشور، به‌ویژه وزارت نفت اشراف کامل دارم، افزود: پاسخ پرسش‌های نماینده سوال‌کننده بیشتر برای اقناع افکار عمومی بود. ما نمایندگان به موفقیت‌ها یا برخی محدودیت‌های وزارت نفت اشراف کامل داریم.

خدری با اشاره به این‌که در شرایط کنونی زمان تضعیف وزارت نفت نیست، تصریح کرد: مناسب نبود وزیر نفت که دیروز به مسکو سفر کرده بود برای پاسخ به این‌گونه پرسش‌ها به مجلس بیاید، هرچند سوال حق نمایندگان است.

عضو کمیسیون انرژی مجلس ادامه داد: وزیر نفت نیاز به حمایت دارد. زنگنه در این وضع حساس یک برند و برگ برنده در تحریم‌هاست.

مصطفی کواکبیان، عضو فراکسیون امید مجلس نیز درباره سوال از وزیر نفت در صحن علنی امروز (سه‌شنبه، دوم مردادماه) مجلس شورای اسلامی به خبرنگار شانا، گفت: سوال‌های نماینده سوال‌کننده از وزیر نفت مناسب نبود و نمایندگان نیز این‌گونه سوال‌ها را وارد ندانسته و از پاسخ‌های زنگنه قانع شدند.

بیژن زنگنه، وزیر نفت، با حضور در صحن علنی امروز (سه‌شنبه، دوم مردادماه) مجلس شورای اسلامی به سوال‌های نادر قاضی‌پور، نماینده ارومیه پاسخ داد که در پایان قاضی‌پور بیان کرد که از توضیح‌های زنگنه قانع نشده است و سوال باید به رأی گذاشته شود، نمایندگان مجلس نیز با ۸۷ رأی موافق، ۸۹ رأی مخالف و ۵ رأی ممتنع از مجموع ۱۹۹ نماینده حاضر در جلسه علنی، سوال نماینده ارومیه را از وزیر نفت وارد ندانستند.
(سه شنبه ۲ اَمرداد ۱۳۹۷) ۱۶:۴۶
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید