پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ۲۱:۳۷
IOTC
شنبه / ۹ تیر ۱۳۹۷ / ۰۹:۱۲
سرویس : عمومی
کد خبر : ۳۷۳۴
گزارشگر : ۲
سرویس عمومی

اجرای ابلاغیه وزیرنفت با دستور سید پیروز موسوی/ بهبود معیشت کارکنان پایانه میعانات گازی عسلویه آغاز شد

سید پیروز موسوی مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران در سفر به منطقه عملیاتی پارس جنوبی، در جمع کارکنان پایانه صادرات میعانات گازی عسلویه وضعیت فوق العاده ها، ارتقای حقوق و دستمزد، پاداش و بهره وری کارکنان قرارداد مدت موقت این پایانه را بررسی کرد و پس از کنفرانس تلفنی و بحث و تبادل نظر با رضا خلیلی، معاون مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در امور عملیات غیرصنعتی دستور اجرای کامل ابلاغیه وزیر نفت در خصوص بهبود معیشت کارکنان را صادر کرد.

اجرای ابلاغیه وزیرنفت با دستور سید پیروز موسوی/ بهبود معیشت کارکنان پایانه میعانات گازی عسلویه آغاز شد
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران،پس از این کنفرانس تلفنی که با معاون مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در امور عملیات غیرصنعتی در بعد از ظهر جمعه (۸ تیرماه) بر روی عرشه شناور «۱۲ فروردین» در ساحل پارس جنوبی انجام شد و موافقت رضا خلیلی طبق ابلاغیه وزیر نفت،  سید پیروز موسوی دستور اجرای کامل و سریع ابلاغیه بهبود معیشت کارکنان قرارداد مدت موقت شاغل در این پایانه را صادر کرد.

ضوابط ساماندهی وضع پرداخت حقوق و مزایا و بهبود معیشت نیروهای قرارداد مدت موقت صنعت نفت در ۱۱ بند از سوی وزیر نفت در تاریخ ۲۲ خرداد ماه ۹۷ ابلاغ شد.

این ابلاغیه موارد مهمی مانند پرداخت کمک رفاهی، متمم کمک رفاهی و ایاب و ذهاب، بیمه تکمیلی درمان، خدمات باشگاهی، ورزشی و فرهنگی و رفاهی که از جمله درخواست های اساسی و اصلی این بخش از کارکنان صنعت نفت است را شامل می شود.

در این ابلاغیه به صراحت آمده است که معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی و مدیران توسعه منابع انسانی چهار شرکت اصلی باید اقدامات فوق را به نحوی به انجام برسانند که بندهای 1 تا 9 را تا پایان تیر ماه سال 1397 و بند 10 را تا نیمه شهریور ماه 1397 عملیاتی نمایند. در هر حال زمان اجرای همه پرداخت‎های اضافی موضوع این ابلاغیه، ابتدای اردیبهشت ماه 1397 خواهد بود و پرداخت‎های انجام نشده باید حداکثر پیش از اتمام شهریور ماه 1397 متناسباً به حساب کارکنان ذیحق واریز شود.

در بازدید مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران از پایانه صادرات میعانات گازی عسلویه، کارکنان این پایانه با تقدیر و تشکر از مدیرعامل، از این روز (جمعه ۸ تیرماه ۹۷) به عنوان «جمعه شادمانی» یاد کردند.

(شنبه ۹ تیر ۱۳۹۷) ۰۹:۱۲
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید