جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ۱۷:۲۸
IOTC
یکشنبه / ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ / ۱۳:۱۴
سرویس : عمومی
کد خبر : ۳۶۹۴
گزارشگر : ۲
سرویس عمومی
به همت شورای فرهنگی شرکت پایانه های نفتی ایران

مراسم عید سعید فطر در پایانه نفتی خارگ و تهران برگزار گردید

ریس شورای فرهنگی شرکت پایانه های نفتی ایران گفت : جنگ های شادی عید فطرهمزمان با ایران اسلامی و با حضور پرشور انبوه اهالی شریف خارگ ،کارکنان و خانواده های آنان، در تهران و خارگ برگزار شد.

مراسم عید سعید فطر در پایانه نفتی خارگ و تهران برگزار گردید
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران ، محمد نورزی فرد رئیس شورای فرهنگی شرکت پایانه های نفتی ایران اظهار کرد: در فرهنگ اسلامی اولین روز ماه شوال به عنوان عید فطر و جشن بازگشت به فطرت معین شده، زیرا مسلمانان روزه دار در طول ماه رمضان با استغفار از گناهان به تصفیه روح و جان خویش همت گماشته و از تمام آلودگی‌های ظاهری و باطنی که بر خلاف فطرت آن هاست، خود را پاک کرده و به فطرت واقعی خود بازمی گردند.

وی افزود: عید سعید فطر همواره بین مردم مقاوم و شریف جزیره خارگ از اهمیت، ارزش و قداست والایی برخوردار بوده و در گذشته دارای آئین‌ها و آداب خاصی بوده است که در این گزارش به آن پرداخته شده است.
نوروزی فرد تصریح کرد: با دستور مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران مبنی برایجاد محیط شاداب و مفرح برای اهالی ساکن و خانواده های شرکت پایانه نفتی خارگ، دو جشن بزرگ در جزیره خارگ و تهران برگزار گردید .

به گزارش روابط عمومی شرکت پایانه های نفتی ایران، گروه های موسیقی پازل باند و امید حاجیلی، با برنامه مفرح تقلید صدا،شعبده بازی و مسابقات خانوادگی توسط شورای فرهنگی پایانه های نفتی ایران لحظاتی بسیار بیاد ماندنی برای کارکنان و خانواده مغزر رقم زد .
(یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۷) ۱۳:۱۴
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید