پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ۱۸:۲۱
IOTC
دوشنبه / ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ / ۱۱:۰۹
سرویس : عمومی
کد خبر : ۳۵۶۹
گزارشگر : ۲
سرویس عمومی
رییس کمیسیون انرژی مجلس:

منابع مالی پایانه‌های نفتی ایران در منطقه خارگ تامین می‌شود

اعضای کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در بازدید از پایانه‌های نفتی خارک به عنوان گلوگاه اقتصادی کشور، از تلاش این کمیسیون برای تامین بودجه مورد نیاز شرکت پایانه های نفتی ایران در منطقه خارک خبر دادند.

منابع مالی پایانه‌های نفتی ایران در منطقه خارگ تامین می‌شود
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، فریدون حسنوند، عصر یکشنبه (۲۳ اردیبهشت‌ ماه) به همراه دیگر اعضای کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در بازدید از پایانه‌های نفتی خارک، با اشاره به تلاش اعضای این کمیسیون برای یاری رساندن به مسئولان شرکت پایانه‌های نفتی ایران، گفت: از آنجا که تولید و صادرات نفت مقوله‌های مهمی هستند، تلاش می‌کنیم منابع مالی و بودجه مورد نیاز منطقه خارک تامین شود.

وی گفت: این کمیسیون از پایانه‌های صادراتی نفت کشور به ویژه منطقه خارک حمایت کرده و سعی می‌کند با در اختیار قرار دادن بودجه لازم، مشکلات آنها را برطرف کند.

حسنوند تصریح کرد: امروز اعضای این کمیسیون به این سفر آمده اند تا اعلام کنند پس از خروج آمریکا از برجام، نخستین سفرشان در نقطه ای است که صادرات نفت کشور انجام می شود و قطعا با راهکارهای جدید و اتخاذ تدابیر فنی جدید تحریم ها شکسته خواهند شد.

رییس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در این سفرها گزارش چندوجهی و چند موضوعی تهیه می شود، افزود: با نگاه حمایتی در حوزه اصلاح قوانین و مقررات، اعتبارات و بودجه ها و همچنین تسریع در اجرای پروژه ها و رفع موانع آن ها، تهیه گزارش های تکمیلی برای ارسال به دستگاه های ذیربط مدنظر است.

این سومین سفر اعضای کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی به استان بوشهر است که با برگزاری نشست های هم اندیشی و جلساتی با شرکت پایانه های نفتی ایران، شرکت نفت فلات قاره و پتروشیمی های منطقه همراه است. از اهداف مهم این سفرها می توان به اطلاع از آخرین روند پیشرفت پروژه ها، انجام فعالیت های روزانه و نیز برنامه های آتی به ویژه در بچث مقابله با تحریم ها و اتفاقات احتمالی، اشاره کرد.
(دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۷) ۱۱:۰۹
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید