جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ۱۲:۰۴
IOTC
چهارشنبه / ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ / ۱۳:۲۵
سرویس : عمومی
کد خبر : ۳۵۵۶
گزارشگر : ۲
سرویس عمومی
مدیر عامل شرکت پایانه های نفتی ایران :

کسی خروج ایران از بازارهای بین‌المللی نفت را نخواهد دید

مدیر عامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران با اشاره به خروج امریکا از برجام و تأثیر آن روی فرآیند صادرات نفت ایران گفت: دنیا به نفت نیاز دارد و ایران در حوزه تعاملات نفتی، نقش‌آفرینی می‌کند.

کسی خروج ایران از بازارهای بین‌المللی نفت را نخواهد دید

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، مدیر عامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران با اشاره به خروج امریکا از برجام و تأثیر آن روی فرآیند صادرات نفت ایران گفت: دنیا به نفت نیاز دارد و ایران در حوزه تعاملات نفتی، نقش‌آفرینی می‌کند.


ممکن است کاهش داشته باشیم اما کسی خروج ایران از بازارهای بین‌المللی نفت را نخواهد دید.
سید پیروز موسوی اظهارکرد: رئیس جمهوری آینده را روشن کرد؛ بنابراین باید به ساخت داخل اعتقاد داشته باشیم و از فرصتی که برجام و اتحادیه اروپا به ما داده است، استفاده کنیم.

وی با اشاره به تفاهمنامه‌ای که امروز بین این شرکت و یک شرکت انگلیسی امضا شد، گفت: امروز شاهد حضور رایزن انگلیس بودیم و طبق تفاهمنامه‌ای که امضا شد قرار است تجهیزات مهمی که پشتیبان تولید در کشور است، در اختیار ما قرار دهند.در واقع هم در زمینه آموزش و هم در زمینه تعمیرات این شرکت به کمک ما خواهد آمد.


مدیر عامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران با بیان اینکه در سال گذشته ۱۰۵۰ نفتکش در پایانه‌های عسلویه، خارگ و پایانه‌های شمال حضور یافتند، گفت: این میزان در سال گذشته نسبت به سال ۱۳۹۵ معادل ۳۸ درصد رشد داشته است. همچنین در سال گذشته پذیرای کشتی‌های بزرگ‌تری در خارگ بودیم. در زمان تحریم‌ها، ‌کشتی‌های خارجی بجز کشتی‌های ژاپنی اجازه ورود به خلیج فارس را نداشتند.
(چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۷) ۱۳:۲۵
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید