سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ۰۹:۵۶
IOTC
دوشنبه / ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ / ۱۳:۰۸
سرویس : عمومی
کد خبر : ۳۵۴۴
گزارشگر : ۲
سرویس عمومی

شرکت او‌ام وی به‌دنبال سرمایه‌گذاری در ایران است

مدیرعامل دفتر ایران شرکت اتریشی او‌ام‌وی، نمایشگاه نفت را فرصتی مناسب برای کسب‌وکار دانست، زیرا نه تنها می‌توان با شرکت‌های ایرانی، بلکه با مقام‌ها و شرکت‌های خارجی دیگر نیز ملاقات و گفت‌وگو کرد.

شرکت او‌ام وی به‌دنبال سرمایه‌گذاری در ایران است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، کورت واگنر در حاشیه بیست و سومین نمایشگاه بین المللی نفت ایران گفت: معتقدم نمایشگاه بین‌المللی نفت تهران فرصتی جذاب برای کسب‌وکار است، این شرکت اتریشی از سال‌های پیش در ایران حضور داشته و برای مطالعه یک میدان نفتی یادداشت تفاهم امضا کرده است.


وی درباره تاریخچه همکاری شرکت خود با ایران می‌گوید: ما پیش از این اکتشافاتی در ایران انجام داده‌ایم، اما متاسفانه نتوانستیم آن را توسعه دهیم. در حال حاضر مشغول مذاکره با شرکت ملی نفت هستیم.

مدیرعامل دفتر ایران شرکت اتریشی او‌ام‌وی افزود: این نمایشگاه مکانی ایده‌آل برای معرفی شرکت‌های مختلف است، زیرا نه تنها می‌‌توان با شرکت‌های ایرانی، بلکه با مقامات و شرکت‌های خارجی دیگر نیز ملاقات و گفت‌وگو کرد.

واگنر در ادامه درباره همکاری با شرکت‌های ایرانی گفت: هنگامی که بتوانیم درباره قراردادهای جدید نفتی مذاکره کنیم، بالطبع کار را توسعه خواهیم داد و با شرکت‌های ایرانی ملاقات می‌کنیم. به همین منظور خیلی مهم است که بدانیم کدام شرکت‌ها آماده همکاری هستند، پارسال نیز من اینجا بودم و امسال به نظرم از سال گذشته بهتر است.

وی افزود: مهم‌ترین مزیت سرمایه‌گذاری در ایران آن است که یکی از بزرگ‌ترین ذخایر نفت و گاز دنیا را دارد و فرصت زیادی برای سرمایه‌گذاری در آن وجود دارد؛ ما در ایران هستیم تا سرمایه‌گذاری کنیم، به همین دلیل بسیار مهم است که میزان تولید افزایش یابد.
(دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۷) ۱۳:۰۸
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید