جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ۱۷:۱۰
IOTC
یکشنبه / ۲۶ فروردین ۱۳۹۷ / ۱۴:۳۴
سرویس : عمومی
کد خبر : ۳۴۹۷
گزارشگر : ۲
سرویس عمومی
مدیرعامل پایانه‌های نفتی ایران خبر داد؛

آماده‌سازی تاسیسات برای افزایش و تنوع‌بخشی به صادرات نفت خام کشور

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران از آماده‌سازی تاسیسات برای افزایش و تنوع‌بخشی به صادرات نفت خام کشور به عنوان یک اولویت در سال جدید خبر داد.

آماده‌سازی تاسیسات برای افزایش و تنوع‌بخشی به صادرات نفت خام کشور

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، سید پیروز موسوی مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران اظهار کرد: وزارت نفت جمهوری اسلامی ایران در سال گذشته یکی از مهمترین و تاثیرگذارترین حضور خود در مجامع بین‌المللی نفت را پشت سر گذاشت که تاثیرگذاری مستقیم در تصمیم های کلان این مجامع بین‌المللی گواه این موضوع است.


وی افزود: اقدام های دیپلماتیک وزارت نفت و شرکت ملی نفت ایران با هدف سودآوری اقتصادی و تفکر توسعه محور در سال گذشته توانست جایگاه تاثیر گذار ایران اسلامی در مجامع بین اللملی نفت را ثبیت کند.

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران تصریح کرد: آماده‌سازی تاسیسات برای افزایش و تنوع‌بخشی به صادرات نفت خام کشور و نوسازی کامل اسکله آذرپاد، اولویت‌های مهم سال جدید است.

موسوی با اشاره به نقش مهم آموزش و پرورش نیروی انسانی متخصص در شرکت پایانه های نفتی ایران خاطرنشان کرد: این شرکت در سال ۹۷ برنامه‌های جامع و عملیاتی برای ارتقای دانش علمی و فنی نیروی انسانی شرکت پایانه های نفتی ایران در دستور کار دارد.

وی بیان کرد: بر آموزش محور شدن نیروی انسانی متخصص در این شرکت تاکید داریم و امیدوار هستیم در کوتاه مدت به اهداف تعریف شده در این حوزه دست یابیم.
(یکشنبه ۲۶ فروردین ۱۳۹۷) ۱۴:۳۴
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید