جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۰:۵۴
IOTC
سه شنبه / ۲۹ اسفند ۱۳۹۶ / ۱۰:۰۰
سرویس : عمومی
کد خبر : ۳۴۵۸
گزارشگر : ۲
سرویس عمومی

پیام تبریک مدیرعامل شرکت پایانه های ایران به مناسبت تحویل سال ۱۳۹۷

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران با صدور پیامی فرا رسیدن نوروز باستانی ۱۳۹۷ و سالروز ملی شدن صنعت نفت ایران را تبریک گفت.

پیام تبریک مدیرعامل شرکت پایانه های ایران به مناسبت تحویل سال ۱۳۹۷
یامقلب القلوب و الابصار
یا مدبر اللیل و النهار
یا محول الحول والاحوال
حول حالنا الی احسن الحال

همکاران گرامی و پرتلاش
با سلام و احترام
سال 1396 را که با پیام مقام معظم رهبری به« اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال » مزین شد، در حالی با افتخار و سربلندی سپری می کنیم که با عنایت حق و توکل و توسل الهی و با عزم، اندیشه، همدلی، تعامل و همفکری جمعی شما همکاران عزیز و حمایت و پشتیبانی‌ مدیران ارشد صنعت نفت کشور شاهد توسعه، رشد و شکوفایی و دستیابی به جایگاه مهم شرکت پایانه های نفتی ایران در صنعت نفت کشور می باشیم. این موفقیت بزرگ درنتیجه تلاش تک تک شما عزیزان و همت و تعهد درراستای پشتیبانی و کمک به تداوم پایدار تولید نفت و گازکشوراز طریق فرآیندهای عملیاتی با انجام پروژه های راهبردی در زمینه توسعه زیرساخت‌های مهم و استراتژیک صنعت نفت کشور محقق گردید.اجرای موفق و خلاقانه پروژه های نوسازی، بهسازی و تعمیرات اساسی تاسیسات و زیرساخت های موجود در مخازن ذخیره سازی، اسکله ها، بازوهای بارگیری، گوی های شناور، نوسازی و بهسازی خطوط لوله انتقالی و جریانی، عملیات توپکرانی هوشمند خطوط لوله زیردریایی، نوسازی شناورها و ارتقای ناوگان عملیاتی، ثبت رکوردهای چشمگیر درصادرات و عملیات دریایی، و کسب درآمد ارزی حاصله از رفع هزینه اجاره نفت کش ها و موفقیت های پژوهشی که همه و همه نشان از عزم و اراده بالای شما همکاران تلاشگر شرکت پایانه های نفتی ایران داشته و این آغازی خجسته بر جهت گیری مناسب مبتنی بر تفکر راهبردی، رویکرد سیستمی و مدیریت تحول در این شرکت معظم است که با کسب تقدیرنامه چهار ستاره نخستین دوره جایزه سرآمدی و بهبود مستمر صنعت نفت محقق شد.
بر خود لازم می دانم از یکایک همکاران عزیز و سخت کوش که در عرصه های خدمت و تلاش صادقانه برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و دولت محترم تدبیر و امید ، برای رسیدن به یک شرکت فعال، پویا و برتر و برای اعتلای صنعت نفت ایران، جهادگونه کوشش کردند تشکر و تقدیر نموده، ضمن تبریک سالروز ملی شدن صنعت نفت و همچنین عید فرخنده وباستانی نوروز به همه عزیزان و خانواده محترم آنان، موفقیت روزافزون شما را در مسیر تحقق اهداف متعالی شرکت در سال پیش رو از خداوند بزرگ طلب کرده و اولویت های مهم عملیاتی شرکت پایانه های نفتی ایران در سال 1397 را ابلاغ نمایم:
1- تمرکز دلسوزانه و متعهدانه تمام منابع و ظرفیت های سازمانی بر انجام ماموریت اصلی و انجام بهینه وظایف محوله با هدف پشتیبانی از تولید پایدار نفت و گاز کشور.
2- کاهش استراتژیک هزینه ها، تداوم دستیابی به صرفه جویی در حوزه های مختلف مطابق با اصول اقتصاد مقاومتی، اصلاح الگوی مصرف و حذف اتلاف منابع سازمانی با استقرار و توسعه سیستم های اثربخش.
3- استقرار نظام پیشرفته نگهداری و تعمیرات مبتنی بر نظامنامه مدیریت دارایی های فیزیکی و برنامه محوری در اجرای پروژه های ارتقا و به روز رسانی تجهیزات و پروژه های تعمیراتی.
4- استفاده بهینه از منابع موجود و ارتقا بهره برداری منابع و سرمایه های سازمانی .
5- گشترش تعامل موثر و مستمر با مراکز علمی و پژوهشی و استفاده بهینه از امکانات و ظرفیت های فنی مهندسی کشور و پتانسیل های علمی تحقیقاتی موجود و حمایت از ظرفیت های داخلی .
6- توسعه فعالیت های پژوهشی با محوریت انجام پروژه های کاربردی و هدفمند در جهت رفع نیازهای عملیاتی.
7- افزایش درآمدهای شرکت در حوزه خدمات دریایی .
8- به روز رسانی و افزایش توان دریافت و انتقال نفت خام در پایانه نفتی شمال .
9- همکاری و مشارکت با شرکت های بین المللی در راستای مساله یابی و حل مشکلات موجود در شرکت و ارتقا سیستم های فعلی .
10-بهره گیری از برترین فناورهای موجود و به کارگیری فناوری های روز دنیا .
11-افزاش همزمان سرعت، دقت و کیفیت فرآیند برگزاری مناقصات و انعقاد قراردادها با پیمانکاران توانمند و مجرب.
12-ارتقا دانش در حوزه بهبود عملکرد مدیریت مالی پروژه ها با توجه و تمرکز ویژه بر تامین و تخصیص بهینه منابع .
13-به روز نگه داشتن نیروها از طریق آموزش مداوم و ارایه خدمات آموزشی مناسب و برگزاری دوره های آموزشی کاربردی مرتبط با فعالیت های شرکت با هدف ارتقا توان کارکنان.
14-بازنگری ساختار سازمانی شرکت به منظور چابکسازی، تخصصی شدن و افزایش کارایی.
15-بهبود فضایت تعامل و همکاری و اعتلای سطح اعتماد، احترام و همدلی متقابل کارکنان .
16-ارتقای فعالیت های ورزشی، فرهنگی، اجتماعی و هنری با تاکید بر اتقای سلامت.

ومن‌الله‌التوفیق
سید پیروز موسوی
مدیرعامل
(سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۶) ۱۰:۰۰
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید