جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ۰۹:۴۵
IOTC
یکشنبه / ۶ اسفند ۱۳۹۶ / ۱۸:۵۹
سرویس : عمومی
کد خبر : ۳۴۱۹
گزارشگر : ۲
سرویس عمومی

مراسم ختم هفتمین روز درگذشته خیر استان فارس بانو حاجیه خانم بلقیس خورشیدی برگزار شد

مراسم ختم هفتمین روز درگذشته خیر استان فارس بانو حاجیه خانم بلقیس خورشیدی، مادر محمد نوروزی فرد مدیر خدمات پشتیبانی و عملیاتی عمومی شرکت پایانه های نفتی ایران برگزار شد.

مراسم ختم هفتمین روز درگذشته خیر استان فارس بانو حاجیه خانم بلقیس خورشیدی برگزار شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، این مراسم با حضور امام جمعه موقت شیراز، سید پیروز موسوی، مدیرعامل و مدیران شرکت پایانه های نفتی ایران و مقامات استانهای فارس وکهگیلویه و بویراحمد و همچنین "امید نوروزی"، قهرمان ملی المپیک عصر امروز (یکشنبه )در مسجد الرسول (ص) شیراز برگزار شد.

در این مراسم امام جمعه موقت شیراز از حاجیه خانم بلقیس خورشیدی به عنوان یکی از عاشقان و شیفتگان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) و دوستدار حضرت فاطمه الزاهرا (س) نام برد که همواره ام ابیها (س) را سرلوحه و الگوی خود در دنیا و زندگی فردی و اجتماعی خود قرار داده بود.

حجت الاسلام و المسلمین سید ابوفاضل رضوی اردکانی در سخنرانی خود با اشاره به توجه و اهمیت اسلام به تربیت صحبح فرزندان و تقویت کانون خانواده افزود: زنان جامعه امروز باید همیت و تلاش خود را بر حفظ اصول و چارچوب های اخلاقی کانون خانواده متمرکز کنند چرا که آینده این کشور به تلاش مادران برای پرورش  فرزندان با ایمان و با اخلاق ارتباط مستقیم دارد.

وی یادآور شد: بانو حاجیه خانم بلقیس خورشیدی از جمله مادرانی بود که به تاسی از حضرت فاطمه الزهرا (س) هم ام ابیها بود و هم مادر صالحه برای فرزندان خود که هیچگاه ذکر خدا و مستحبات را از خانه و کاشانه خود دور نکرد و با این روحیه فرزندان قابلی را برای جامعه ما به ارمغان داد.

رضوی اردکانی افزود: از کانون تربیتی این بانو بزرگوار پهلوانانی مانند امید نوروزی، قهرمان ملی کشور، پا به عرصه وجود انسانی گذاشت و امروز این عزیز قهرمان الگوی بزرگی برای جوانان کشور اسلامی ما است.

در این مراسم مداحان و ذاکران جامعه ورزشی استان فارس و زورخانه شیراز در رسای حضرت فاطمه الزهرا (س) مرثیه سرایی کردند.

(یکشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۶) ۱۸:۵۹
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید