جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ۲۰:۵۱
IOTC
سه شنبه / ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ / ۱۲:۳۵
سرویس : عمومی
کد خبر : ۳۳۹۱
گزارشگر : ۲
سرویس عمومی

امضای تفاهمنامه همکاری شرکت پایانه های نفتی ایران و بنیاد تعاون وزارت دفاع

شرکت پایانه های نفتی ایران و بنیاد تعاون وزارت دفاع در راستای حمایت از ساخت داخل و تحقق اقتصاد مقاومتی، به منظور تامین برخی قطعات و تجهیزات مورد نیاز پایانه های نفتی در مناطق عملیاتی خارگ، شمال، عسلویه و ماهشهر تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

امضای تفاهمنامه همکاری شرکت پایانه های نفتی ایران و بنیاد تعاون وزارت دفاع

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، سید پیروز موسوی امروز (24 بهمن) در نشست امضای این تفاهم نامه، با بیان اینکه پایانه های نفتی ایران بر تحقق اقتصاد مقاومتی در راستای حمایت ساخت داخل حسب منویات مقام معظم رهبری همواره حرکت کرده است، افزود: شرکت پایانه های نفتی ایران با حرکت در مسیر اقتصاد مقاومتی، برای تحقق برنامه مهم ملی احیای جایگاه ایران در دیپلماسی انرژی جهانی تلاش می کند.

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران، حرکت در چارچوب اقتصاد مقاومتی را آشکارترین وجه فعالیت این شرکت خواند و تاکید کرد: باید از خروج ارز جلوگیری کنیم و برای اشتغال جوانان کارآزموده کشور تلاش کنیم، در غیر این صورت نگاه جوانان ما به خارج از کشور معطوف خواهد شد و این اهمیت ضرورت حرکت در چارچوب اقتصاد مقاومتی را بیش از پیش بیان می کند.

موسوی ادامه داد: جوانان توانمندی که در شرکت های داخلی فعالیت می کنند سرمایه های کشور هستند نباید به توانمندی آنان بی توجه باشیم.  

وی تصریح کرد: به رغم تمام فشارهای محدود کننده خارجی اما تکیه به دانش و علم جوانان نخبه کشور سبب شد تا شرکت پایانه های نفتی ایران با حمایت توانمندان داخلی بخشی از نیازهای خود را پوشش دهد، مجموعه های پرتوان در کشور بسیار است که بنیاد تعاون وزارت دفاع یکی از آنهاست.

موسوی افزود: مجموعه وزارت دفاع تجارب ارزشمند سالهای دفاع مقدس را در کارنامه خود دارد و این درحالی است که در حوزه های پایین دستی صنعت نفت نیز فعالیت های خوبی انجام شده است.

وی یادآور شد: سال گذشته بدون تردید یکی از تاریخ سازترین سال های فعالیت شرکت پایانه های نفتی ایران بود، به دلیل افزایش میزان و احیای صادرات نفت خام کشور در فضای بعد از توافق هسته ای و برجام، بالاترین سطح نقش آفرینی در مسیر تحقق هدف کشور به شرکت پایانه های نفتی واگذار شد.


تفاهم نامه

(سه شنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۶) ۱۲:۳۵
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید