پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۳:۲۴
IOTC
دوشنبه / ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ / ۰۸:۲۴
سرویس : عمومی
کد خبر : ۳۳۹۰
گزارشگر : ۲
سرویس عمومی
در راستای مسئولیت های اجتماعی صنعت نفت انجام شد

بهره برداری از دو پروژه رفاهی و خدمات شهری توسط شرکت پایانه های نفتی ایران در جزیره خارگ

دو پروژه «توسعه و تجهیز پارک جنگلی» و «تعریض و بهسازی بلوار شهدا» جزیره خارگ که در راستای انجام مسئولیت های اجتماعی صنعت نفت توسط شرکت پایانه های نفتی ایران احداث شده بود، در آیینی با حضور فرماندار بوشهر، روسای پایانه نفتی خارگ و مسوولان محلی به بهره برداری رسید.

بهره برداری از دو پروژه رفاهی و خدمات شهری توسط شرکت پایانه های نفتی ایران در جزیره خارگ

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، پروژه تعریض بلوار شهدا از پمپ بنزین تا مسجد ولی عصر (عج) با هدف کاهش بار ترافیکی جزیره خارگ و به‌ عنوان یکی از مسیرهای اصلی اتصال منطقه شهری به منطقه صنعتی، با اعتباری حدود 37 میلیارد ریال و به طول تقریبی 700متر و عرض 18/5 متر شامل دو باند رفت و برگشت توسط شرکت پایانه های نفتی ایران اجرا و به بهربرداری رسید.

این پروژه شامل عملیات زیر سازی و اجرای جداول و پیاده رو، کابل کشی و ایجاد بستر مخابرات و روشنایی، کانال فاضلاب و دفع آب های سطحی، فضای سبز و روکش آسفالت، در مدت 9 ماه اجرا شده است.

افتتاح پروژه ها 4 

افتتاح پروژه ها 7 

افتتاح پروژه ها 6  

افتتاح پروژه ها 5  

افتتاح پروژه ها 9  

پروژه محوطه سازی و بهسازی پارک جنگلی جزیره خارگ   

 

این پروژه شامل اجرای پیاده رو، محوطه سازی و ایجاد فضای سبز ، نصب المان و مجموعه بازی با اعتباری حدود شش میلیارد ریال در مدت زمان سه ماه اجرا شد.

عملیات اجرای مسیر پیاده رو  به مساحت 1000 مترمربع ، بازسازی و اجرای سرویس بهداشتی، اصلاح و توسعه فضای سبز، ایجاد آلاچیق و سکو نشیمن، احداث شبکه آبیاری قطره ای، تهیه و نصب مجموعه بازی کودکان و کفپوش ضربه گیر، نصب وسایل ورزشی، کابل گذاری و اصلاح روشنایی و همچنین نصب سکوی مخصوص برگزاری مراسم و جشن در این پروژه انجام شده  است.

افتتاح پروژه ها 2 

افتتاح پروژه ها 1   

افتتاح پروژه ها 15 

افتتاح پروژه ها 14  

افتتاح پروژه ها 12  

افتتاح پروژه ها 11  

افتتاح پروژه ها 10   

(دوشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۶) ۰۸:۲۴
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید