شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۳:۲۱
IOTC
شنبه / ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ / ۱۵:۴۷
سرویس : عمومی
کد خبر : ۳۳۸۷
گزارشگر : ۲
سرویس عمومی

دعوت مدیرعامل پایانه های نفتی برای حضور گسترده کارکنان این شرکت در راهپیمایی 22 بهمن

سید پیروز موسوی، مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران از کارکنان این شرکت برای حضور گسترده و موثر در راهپیمایی یوم ا... 22 بهمن دعوت کرد.

دعوت مدیرعامل پایانه های نفتی برای حضور گسترده کارکنان این شرکت در راهپیمایی 22 بهمن
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، متن پیام سید پیروز موسوی به شرح زیر است:
 
بسمه تعالی
کارکنان شرکت پایانه های نفتی ایران
با سلام و احترام
  
یوم ا... بیست و دوم بهمن ماه سرآغاز طلوع نورانی روزی است که روح کرامت و عزت در ملت ایران برانگیخته گردید و پرچم توحید برفراز ایران اسلامی به اهتزاز درآمد و فریاد استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی ملت سرافراز این سرزمین درجهان طنین انداز شد.

اکنون در آستانه 40 سالگی پیروزی انقلاب اسلامی ایران، به برکت ایمان، آگاهی، بصیرت و شجاعت ملت بزرگ ایران و رهبری حکیمانه و بی نظیر حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری، ایران اسلامی همچنان راه پرافتخار خود را به سمت آرمان ها و آینده درخشان استمرار می بخشد. 

بدین وسیله لازم می دانم از تمامی همکاران سخت کوش و پرتلاشم در شرکت پایانه های نفتی ایران که چه در دوران پیروزی انقلاب اسلامی و چه در روزهای مقاومت و ایثار هشت سال دفاع مقدس حماسه های ماندگاری خلق کردند، دعوت نمایم، همگام با ملت غیور ایران اسلامی، ضمن تجدید بیعت با انقلاب و نظام اسلامی، آرمان های امام راحل (ره)، شهدای عزیز و والامقام و مقام معظم رهبری با حضور گسترده در راهپیمایی سراسری یوم ا... بیست و دوم بهمن ماه، بار دیگر همبستگی و عشق و ارادت خود را به ارزش های الهی در مقابل دیدگان جهانیان جلوه‌گر سازند.
 
من ا... توفیق
سید پیروز موسوی
(شنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۶) ۱۵:۴۷
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید