شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۱:۲۷
IOTC
یکشنبه / ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ / ۱۰:۴۷
سرویس : عمومی
کد خبر : ۳۳۷۹
گزارشگر : ۲
سرویس عمومی

ثبات عملیاتی در شرکت پایانه های نفتی ایران با تمرکز بر مدل تعالی مدیریت

رییس اداره مهندسی سیستم ها و بهره وری شرکت پایانه های نفتی ایران گفت: این شرکت درچند سال اخیر به ثبات عملیاتی رسیده و ضمن تمرکز بر مدل تعالی به سمت سازمانی یادگیرنده و ارتقاءبخش حرکت کرده است.

ثبات عملیاتی در شرکت پایانه های نفتی ایران با تمرکز بر مدل تعالی مدیریت
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، مجید حسینی کنگانی در نشست ارزیابی جایزه سرآمدی و بهبود مستمر پایانه های نفتی ایران گفت: پایانه های نفتی ایران با مدیریت توسعه بخش خود، برای بهبود بخشیدن به فعالیت های عملیاتی و تخصصی و ارتقای کیفی این فعالیت ها و با رویکرد بهبود مستمر، در مسیر تعالی گام بردشته است و می توانیم آثار مثبت این حرکت را در ثبت رکوردهای صادرات و ذخیره سازی نفت خام و میعانات گازی به خوبی شاهد باشیم.
 
وی تصریح کرد: تفکر و اندیشه راهبران سازمان در بدنه کارکنان جاری می شود و به همین دلیل پایانه های نفتی ایران هم اکنون یک سازمان خلاق، علمی و نوآور محسوب می شود.

حسینی کنگانی با اشاره به ارزیابی جایزه سرآمدی و بهبود مستمر در شرکت پایانه های نفتی ایران گفت: این ارزیابی با حضور 7 نفر از ارزیابان که متشکل از ارزیابان درون سازمانی شرکت ملی نفت ایران و ارزیابان بیرون از سازمان می باشد انجام می شود. این مهم در بازه زمانی 5 روز و بر اساس تعالی سازمانی EFQM (مدل مدیریت کیفیت اروپا) مورد ارزیابی قرار می گیرد.

وی در باره حوزه های مورد ارزیابی توسط ارزیابان گفت: در این بازه زمانی 5 روز حوزه رهبری و استراتژی، منابع انسانی، شرکاء، فرآیندها و نتایج مرتبط با آنها از سوی ارزیابان مورد ارزیابی قرار می گیرد.

کنگانی یادآور شد: اهتمام مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران مبنی بر ضرورت تحقق اهداف و ماموریت های سازمانی در چارچوب مدیریت تعالی بر اساس مدل EFQM و بهبود مستمر، زمینه خلاقیت و پویایی و تعهد سازمانی در این شرکت را افزایش داده است.

(یکشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۶) ۱۰:۴۷
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید