جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ۰۰:۳۴
IOTC
پنج شنبه / ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ / ۱۱:۰۳
سرویس : عمومی
کد خبر : ۳۳۷۴
گزارشگر : ۲
سرویس عمومی

پیام تبریک مدیر عامل شرکت پایانه های نفتی ایران به مناسبت دهه فجر

سید پیروز موسوی مدیر عامل شرکت پایانه های نفتی ایران در پیامی به مناسبت دهه فجر سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران را تبریک گفت.

پیام تبریک مدیر عامل شرکت پایانه های نفتی ایران به مناسبت دهه فجر
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران متن پیام به شرح زیر است:

همکاران گرامی 
با سلام و احترام 
۱۲بهمن سال ۵۷ روز ورود تاریخی معمار بزرگ انقلاب اسلامی امام راحل (ره) به کشور آغاز حرکت ارزشمند مردم  وبه ثمر رسیدن پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی بود که در قرون اخیر بی سابقه است، این پیروزی از بزرگترین افتخارات ملت مسلمان ایران است که با یکپارچگی و وحدت کلمه، حقیقت خواهی و ظلم ستیزی، سرمشق و الگو و زمینه ساز بیداری و آزادی خواهی ملت های ستمدیده و مظلوم جهان شد. دهه فجر امسال در شرایطی که با یاری خداوند سبحان درایت مقام معظم رهبری و تلاش دولت محترم تدبیرو امید، تحریم های ظالمانه برچیده شد و نظام جمهوری اسلامی ایران در قله اقتدار ایستاد، آیینه تجلی شکوهمند حماسه و سرافرازی ملتی است که ندای استقلال و آزادگی خود را در جهان طنین انداز می کند.
 اینک در سی و نهمین سالروز استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی و توسعه و پیشرفت، در سال دولت و ملت؛ همدلی و همزبانی و درآستانه بهاری دیگر از انقلاب شکوهمند کشورعزیزمان برخود لازم می دانم، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا خمینی کبیر(ره)، سالروز فجر این پیروزی بزرگ را به محضر رهبر فرزانه انقلاب، ریاست محترم جمهوری اسلامی ، مقام عالی وزارت و همه مسئولان و خدمتگزاران نظام، آحاد مردم و به ویژه کارکنان سخت کوش شرکت پایانه های نفتی ایران تبریک و تهنیت عرض نمایم. از خدای سبحان توفیق احیای همیشگی و پاسداشت این ارزش ها و سربلندی میهن عزیزمان و اعتلای صنعت بالنده نفت ایران را مسئلت دارم.
(پنج شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۶) ۱۱:۰۳
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید