شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۳:۱۰
IOTC
شنبه / ۱۶ دی ۱۳۹۶ / ۱۱:۰۵
سرویس : عمومی
کد خبر : ۳۲۹۷
گزارشگر : ۲
سرویس عمومی

پیام وزیر نفت به مناسبت هفتادمین سالروز تأسیس صندوق بازنشستگی صنعت نفت

وزیر نفت در پیامی هفتادمین سالروز تأسیس «صندوق بازنشستگی، پس انداز و رفاه کارکنان صنعت نفت» را به شاغلان و بازنشستگان صنعت نفت و نیز کارکنان صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت در سراسر کشور تبریک گفت.

پیام وزیر نفت به مناسبت هفتادمین سالروز تأسیس صندوق بازنشستگی صنعت نفت
متن کامل پیام بیژن زنگنه به مناسبت هفتادمین سالروز تاسیس صندوق بازنشستگی، پس انداز و رفاه کارکنان صنعت نفت به شرح زیر است:

«صنعت نفت در فرآیند توسعه کمی و کیفی خود در طول عمر ۱۱۰ ساله‌اش، به فراخور زمان و نیاز، شاهد تأسیس مجموعه‌های اداری و صنعتی متعددی بوده است که چه بسا هر یک به رکنی مهم و تأثیرگذار تبدیل شده‌اند.

«بی‌گمان صندوق‌های بازنشستگی، پس انداز و رفاه کارکنان صنعت نفت» که یازدهم دی‌ماه ۱۳۲۶ پایه‌گذاری شد و اکنون به هفتاد سالگی فعالیت خود رسیده است، یکی از همان نهادهای اثرگذار است که در خانواده بزرگ صنعت نفت شکل گرفت و به عنوان پیشگام پرداخت مستمری، مقرری و هم چنین ارائه خدمات رفاهی دیگر، صاحب نام و اعتبار شد.

در طول تمام هفت دهه‌ای که از فعالیت این نهاد سپری شده است، شاغلان و بازنشستگان صنعت نفت در حفظ، صیانت و ازدیاد دارایی‌های صندوق تاثیر به سزایی داشته‌اند. در این رهگذر البته نقش مهم و اثرگذار اعضای هیئت امنا و هیئت رئیسه در برنامه‌ریزی و اجرای مفاد اساسنامه صندوق را نمی توان از نظر دور نگه داشت.

ضمن تبریک هفتادمین سالروز تأسیس صندوق‌ها به شاغلان و بازنشستگان صنعت نفت و نیز کارکنان صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت در سراسر کشور، از تلاش همه ایشان برای صیانت از منابع و هم چنین ارائه خدمات مطلوب به ذینفعان سپاس گزاری کرده و از درگاه خداوند متعال برای همگی، صحت، سلامت و طول عمر با عزت مسئلت می‌کنم.»
(شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۶) ۱۱:۰۵
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید