پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ۲۱:۱۹
IOTC
دوشنبه / ۴ دی ۱۳۹۶ / ۱۳:۲۵
سرویس : عمومی
کد خبر : ۳۲۴۶
گزارشگر : ۲
سرویس عمومی
با مشارکت جهاد دانشگاهی صنعتی شریف

قراداد پژوهشی طراحی و ساخت دستگاه کنترلر نمونه گیرهای خودکار پایانه های نفتی ایران امضاء شد

شرکت پایانه های نفتی ایران با همکاری سازمان جهاد دانشگاهی صنعتی شریف با امضاء یک قراداد، کار طراحی و ساخت 10 دستگاه کنترل نمونه گیر خودکار برای نصب و راه اندازی در پایانه نفتی شمال و پایانه صادرات میعانات گازی عسلویه آغاز کرد.

قراداد پژوهشی طراحی و ساخت دستگاه کنترلر نمونه گیرهای خودکار پایانه های نفتی ایران امضاء شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، این قراداد در راستای تامین نیاز عملیاتی شرکت پایانه های نفتی ایران در مناطق عملیاتی شمال و عسلویه این شرکت و در راستای حمایت از ساخت داخل، خودکفایی، اسجاجد اشتغال و جلوگیری از خروج از ارز و قطع وابستگی به خارج با همکاری پژوهشگران داخلی در جهاد دانشگاهی صنعتی شریف اجرایی شد.

با انجام این پروژه ضمن قطع وابستگی دانش فنی آن به صورت کامل بومی می شود و در اختیار شرکت پایانه های نفتی ایران قرار می گیرد.

با اجرای این پروژه پژوهشی دستگاه های یاد شده با نصف قیمت نمونه خارجی در مدت هشت ماه طراحی و ساخته خواهد شد؛ پیشتر شرکت های خارجی از ارائه این دستگاه به صنعت نفت خودداری می کردند. 

دستگاه نمونه گیر خودکار به منظور نمونه برداری منظم و اتوماتیک از محصولات صادراتی (نفت خام، میعانات گازی و فرآورده های نفتی) و برای کنترل کیفیت مواد هیدروکربوری در پایانه های نفتی ایران استفاده می شود.

(دوشنبه ۴ دی ۱۳۹۶) ۱۳:۲۵
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید