پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ۰۵:۴۷
IOTC
یکشنبه / ۳ دی ۱۳۹۶ / ۱۲:۲۷
سرویس : عمومی
کد خبر : ۳۲۴۵
گزارشگر : ۲
سرویس عمومی

تاکید مدیرعامل پایانه های نفتی ایران بر رسیدگی به وضعیت حقوق و دستمزد نیروهای پیمانکاری

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران به روسای مناطق عملیاتی این شرکت دستور داد با توجه به فرارسیدن ماه های پایانی سال جاری، در نشست ها و جلسات عملیاتی خود، بر پرداخت حقوق و دستمزد نیروهای پیمانکاری شاغل در این شرکت تاکید کنند.

تاکید مدیرعامل پایانه های نفتی ایران بر رسیدگی به وضعیت حقوق و دستمزد نیروهای پیمانکاری

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، سید پیروز موسوی در نشست به روسای مناطق عملیاتی شرکت پایانه های نفتی ایران در خارگ، عسلویه، نکاء و ماهشهر تصریح کرد: روحیه خودباوری، انسجام و تعهد سازمانی و رضایت کارکنان، عامل عمده‌ موفقیت شرکت‌ پایانه های نفتی ایران است و اثربخشی این عوامل در رضایتمندی تمامی تلاشگران نهفته است و در این زمینه تمام تلاش خود را برای پیگیری امور مربوط به کارکنان قراردادی و پیمانکاری باید انجام دهیم.

وی ادامه داد: با توجه به فرارسیدن ماه های پایانی سال 96، باید در جلسه ها و نشست های عملیاتی روزانه خود موضوع پرداخت به موقع حقوق و دستسمزد این عزیزان مد نظر قرار دهید.

موسوی با اشاره به برنامه ریزی های استراتژیک و حرکت به سمت برترین پایانه نفتی در منطقه، تصریح کرد: مدیریت استراتژیک منابع انسانی، ضرورتی اجتناب‌ناپذیر برای بنیان نهادن برنامه‌ریزی استراتژیک است؛ رفتارهای کاری افراد نقش چشمگیری در موفقیت شرکت‌ پایانه های نفتی ایران دارد.

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران اظهار کرد: از آنجا که در فرآیندهای عملیاتی نقش منابع انسانی بسیار مهم است از این رو باید به گونه ای رفتار کرد که کارکنان احساس مهم بودن کنند و با انگیزه‌ی بیشتری وظایف خود را انجام دهند.

موسوی تصریح کرد: خط قرمز ما در زمینه نیروی انسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، عبور از اخلاق مداری و کرامت انسانی است.


(یکشنبه ۳ دی ۱۳۹۶) ۱۲:۲۷
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید