جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ۰۳:۲۶
IOTC
سه شنبه / ۲۱ آذر ۱۳۹۶ / ۱۶:۱۳
سرویس : عمومی
کد خبر : ۳۲۱۹
گزارشگر : ۲
سرویس عمومی

علاقمندی یک شرکت هندی برای سرمایه گذاری در صنعت نفت ایران

شرکت هندی آی.ام.سی فعال در حوزه ساخت ومدیریت مخازن ذخیره سازی و پایانه صادرات مواد نفتی، علاقمندی خود برای سرمایه گذاری در این حوزه در صنعت نفت ایران را اعلام کرد.

علاقمندی یک شرکت هندی برای سرمایه گذاری در صنعت نفت ایران

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، مدیرعامل شرکت IMC در نشست با مدیرعامل و برخی مدیران و روسای شرکت پایانه های نفتی ایران گفت: صنعت نفت ایران از جایگاه ویژه ای در بازارهای جهانی برای جذب سرمایه در حوزه های بالادستی و پایین دستی برخوردار است و در این میان حوزه صادرات نفت خام، ال،ان،جی و محصولات پتروشیمی جذابیت بیشتری دارد.

آشوانی رائو با معرفی زمینه های فعالیت شرکت متبوع خود یادآور شد: پس از برجام، صنعت نفت ایران در کانون توجهات جهانی به ویژه شرکت های بزرگ نفتی دنیا برای سرمایه گذاری در حوزه اکتشاف، تولید و توسعه و انتقال فناوری قرار گرفت.

وی در این نشست با بیان اینکه پتانسیل های خوبی برای سرمایه گذاری در صنعت نفت، گاز و پتروشیمی ایران وجود دارد، خواستار همکاری در زمینه سرمایه گذاری در حوزه ساخت و مدیریت مخازن ذخیره سازی در مناطق عملیاتی جنوب ایران شد.

سید پیروز موسوی مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران نیز در این نشست با اشاره به جایگاه هند در صنعت نفت ایران افزود: هند، دومین مشتری نفت خام ایران است که در زمانی که تحریم های ظالمانه و یکجانبه علیه جمهوری اسلامی وجود داشت، به رغم فشارهای آمریکا برای کم کردن خرید نفت از ایران، به عنوان یک مشتری وفادار هیچ گاه خرید نفت مورد نیاز خود را قطع نکرد.

وی تصریح کرد: شرکت پایانه های نفتی ایران، اطلاعات شرکت ها و درخواست و زمینه های علاقمندانی آنان به سرمایه گذاری در حوزه های فعالیتی مورد اشاره را ارزیابی می کند و نتیجه این ارزیابی را به شرکت ملی نفت ایران اعلام می کند.

(سه شنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۶) ۱۶:۱۳
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید