شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۵:۵۹
IOTC
یکشنبه / ۱۹ آذر ۱۳۹۶ / ۱۴:۵۶
سرویس : عمومی
کد خبر : ۳۲۱۳
گزارشگر : ۲
سرویس عمومی

توان پهلودهی همزمان سه فروند نفتکش پهن پیکر در پایانه میعانات گازی عسلویه فراهم شد

رییس پایانه صادرات میعانات گازی عسلويه گفت: با درایت و مدیریت تخصصی و فنی پیروز موسوی، مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران، توان پهلودهی و بارگیری همزمان سه فروند نفتکش پهن پیکر در این منطقه پارس جنوبی فراهم شد.

توان پهلودهی همزمان سه فروند نفتکش پهن پیکر در پایانه میعانات گازی عسلویه فراهم شد

​به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، غلامعباس حیدری تصریح کرد: خوشبختانه گام‌های بسیار مهمی در راستای توسعه زیرساخت‌های عملیاتی پایانه صادرات میعانات گازی عسلویه برداشته شده و این توسعه، شتاب عملیات پهلودهی، بارگیری و تحویل میعانات گازی به مشتریان آسیایی و اروپایی جمهوری اسلامی را درپی داشته است.

وی ادامه داد: نکته برجسته فعالیت‌های تخصصی در پایانه‌های نفتی ایران، تلاش نیروهای توانمند صنعت نفت در راستای توسعه و مدرن سازی زیرساخت ها و تاسیسات است که با همت مدیریت این شرکت و تعهد و انسجام کاری در بین تلاشگران شرکت پایانه های نفتی ایران محقق شده است.

حیدری یادآور شد: رکورد پهلودهی سه فروند نفتکش پهن پیکر در گوی های شناور شماره های 1 تا 3 پایانه میعانات گازی عسلویه و همچنین رکورد پهلودهی همزمان ۱۰ کشتی نفتکش در پایانه نفتی خارگ نشان از تدبیر و همت عالی مدیریت و کارکنان این شرکت برای دستیابی به اهداف و ماموریت های مهم وزارت نفت است.
  
رییس پایانه میعانات گازی عسلویه تصریح کرد: این موفقیت ها سبب شده است تا شرکت پایانه‌های نفتی ایران استانداردهای بین‌المللی در حوزه های مختلف عملیاتی خود را از شرکت‌های معتبر دریافت کند. 

(یکشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۶) ۱۴:۵۶
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید