جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ۰۵:۱۱
IOTC
دوشنبه / ۶ آذر ۱۳۹۶ / ۱۱:۱۴
سرویس : عمومی
کد خبر : ۳۱۶۲
گزارشگر : ۲
سرویس عمومی

ایمنی و سرعت از شاخص های مهم پایانه نفتی خارگ است

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران، ایمنی، دقت، چابکی و سرعت را از شاخص های مهم پایانه نفتی خارگ اعلام کرد و افزود: هم اکنون مشتری های بین المللی نفت خام ایران پایانه نفتی خارگ را تحسین می کنند.

ایمنی و سرعت از شاخص های مهم پایانه نفتی خارگ است
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، سید پیروز موسوی در جمع ناخدایان یدک کش ها و کارکنان ایمنی پایانه نفتی خارگ در خصوص برنامه افزایش ظرفیت های عملیاتی زیرساخت های صادراتی نفت خام گفت:‌ پروژه های خوبی را برای حفظ شرایط و ارتقاء و افزایش توان و ظرفیت عملیاتی زیرساخت های صادراتی طراحی کرده و اجرا نمودیم، همین طور برنامه هایی را نیز در دست اجرا داریم که با همت شما عزیزان تمام این برنامه ها را عملیاتی و اجرا خواهیم کرد.
 
وی ادامه داد: ما در اردیبهشت سال گذشته و در پی توافقات هسته ای  توانستیم رکورد صادرات روزانه 8 میلیون بشکه نفت را به دست آوریم، اعتقاد داریم که باز هم این توان وجود دارد که این میزان را افزایش دهیم.
 
موسوی تصریح کرد: در پایانه داری چابکی، ایمنی و سرعت یکی از فاکتورهای بسیار مهم است، خوشبختانه اتفاقات خوبی رقم خورده، فضایی را ایجاد کرده ایم که زمانی مشتریان بین المللی پایانه های ما را مقایسه می کنند با سایر پایانه های منطقه، دقت، سرعت، چابکی و ایمنی پایانه های ما را تحسین کرده و به آن اعتماد کامل دارند.
 
وی اظهار کرد: اسکله ها و پهلوگاه ها ویترین پایانه های نفتی ایران هستند وقتی نفتکش ها که  مشتریان بین المللی به شمار میروند به پایانه های ما می آیند باید فضایی را ببینند که این تجهیزات و اسکله های ما به روز شده باشند و هیچ مشکلی نداشته باشند که بتوانیم فاکتورهای اصلی را اعمال کنیم.
 
موسوی ادامه داد: برای رعایت همین فاکتورها پایانه نفتی خارگ در پایانه های دنیا و منطقه جایگاه خاصی را توانسته به دست آورد . امسال به سراغ اسکله آذرپاد میرویم این اسکله غربی ما که مخصوص نفتکش های غول پیکر است و نفتکش هایی که با گنجایش  300 هزارتن به بالا است در آنجا پهلو دهی می کنند ، لذا در حال حاضر به دنبال آن هستیم که این نوسازی و بازسازی را انجام دهیم و توان صادراتی را بیشتر کنیم. 
(دوشنبه ۶ آذر ۱۳۹۶) ۱۱:۱۴
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید