جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ۱۰:۲۷
IOTC
چهارشنبه / ۱ آذر ۱۳۹۶ / ۱۷:۳۵
سرویس : عمومی
کد خبر : ۳۱۵۴
گزارشگر : ۲
سرویس عمومی

تمام تمهیدات لازم برای مقابله با شرایط بد جوی در پایانه نفتی خارگ مهیاست

به دستور سید پیروز موسوی، مدیر ارشد پدافند غیرعامل، HSE و مدیریت بحران جزیره خارگ، تمامی تمهیدات لازم برای مقابله با شرایط بد جوی در مرکز صادرات نفت خام کشور مهیا شده است.

تمام تمهیدات لازم برای مقابله با شرایط بد جوی در پایانه نفتی خارگ مهیاست
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، به دنبال شرایط جوی نامساعد و باد شدید و بارش باران سنگین به همراه رعد و برق در جزیره خارگ، مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران دستور آماده باش و آمادگی کامل برای رعایت تمهیدات لازم به منظور مقابله با شرایط بد جوی در پایانه نفتی خارگ را صادر کرد.
 
امروز با وجود توفان و رعد و برق شدید، تاسیسات ذخیره سازی و صادراتی نفت خام کشور در پایانه نفتی خارگ در شرایط ایمن بودند و کارکنان شرکت پایانه های نفتی ایران در جزیره خارگ در حالت آماده باش کامل برای مقابله با بروز هرگونه شرایط اضطراری قرار داشتند.
 
طبق گزارش سازمان هواشناسی، بررسی نقشه های موجود نشان دهنده تداوم فعالیت سامانه بارشی به صورت رگبار باران، رعد و برق و وزش تندباد است. همچنین طی مدت فعالیت سامانه، ریزش تگرگ در مناطق مستعد دور از انتظار نخواهد بود. از فردا (پنجشنبه دوم آذر) نیز با شمالی شدن جریانات و افزایش سرعت آن ضمن ادامه تلاطم دریا، دمای هوا نیز به طور محسوسی کاهش خواهد یافت.
 
بر این اساس، آسمان ابری همراه با رگبار باران، رعد و برق، وزش تندباد و احتمال ریزش تگرگ و جهت باد، جنوب شرقی تا شمال شرقی با سرعت 18 تا 44 و به طور لحظه ای تا بیش از 50 کیلومتر در ساعت و از فردا به تدریج شمال غربی با سرعت 18 تا 46 کیلومتر در ساعت خواهد بود.
 
همچنین ارتفاع موج، 90 تا 180 سانتیمتر گاهی تا 270سانتیمتر پیش بینی شده است؛ فردا زمان جزر اول دریا ساعت 05:31 بامداد، مد اول ساعت 11:44، جزر دوم ساعت 15:25 و مد دوم در ساعت 22:18 خواهد بود.
(چهارشنبه ۱ آذر ۱۳۹۶) ۱۷:۳۵
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید