شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۰:۰۹
IOTC
دوشنبه / ۱۵ آبان ۱۳۹۶ / ۱۸:۱۷
سرویس : عمومی
کد خبر : ۳۱۴۶
گزارشگر : ۲
سرویس عمومی

زمینه های ارتقای کیفیت زندگی شهری مردم جزیره خارگ بررسی شد

زمینه های ارتقای کیفیت زندگی شهری مردم جزیره خارگ با حضور مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران، مقامات محلی، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر خارگ بررسی شد.

زمینه های ارتقای کیفیت زندگی شهری مردم جزیره خارگ بررسی شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، سید پیروز موسوی در این نشست با بیان اینکه موقعیت راهبردی و تنوع فرهنگی جزیره خارگ سبب شده تا این جزیره از موقعیتی خاص برخوردار باشد، تاکید کرد: مسوولان و متولیان امر باید تلاش کنند شاخص های اجتماعی و کیفی در توسعه و عمران شهری جزیره خارگ در حد مطلوب مد نظر قرار گیرد.

وی ادامه داد: مسائل و مشکلات خارگ می طلبد که تمامی مسوولان ارگان ها و نهادهای اجرایی استان در زمینه بهبود کیفیت زندگی شهری چاره اندیشی کنند و مشارکت فعال نمایند این درحالی است که صنعت نفت نیز همواره در این مسیر گام برداشته و برای رفع مشکلات مردم پیش قدم بوده است.

موسوی اظهار کرد: خدمتگذاری به مردم در جزیره خارگ، صحنه تصمیم گیری هاست و باید این تصمیم گیری ها به نفع مردم باشد؛ سیر تاریخی چند ساله اخیر نشان می دهد که صنعت نفت همواره مشکلات مردم خارگ را مد نظر قرار داده و همیشه در کنار مردم این جزیره بوده است.

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران تصریح کرد: فصل مشترک همه ما مسوولان در جزیره خارگ، نظام و مردم است؛ اگر نقطه مشترک کاری و خدمتگذاری مسوولان غیر از این دو باشد نمی تواند وظایف خود را به خوبی انجام داد، از این رو تعامل در جزیره خارگ حرف نخست را می زند.

در این نشست شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر خارگ نیز با اشاره به برخی مشکلات شهری در جزیره خارگ، همکاری و تعامل دو سویه و تنگاتنگ با صنعت نفت را از اولویت اصلی کاری خود در راستای تحقق توصیه های مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران برای ارتقای کیفیت زندگی شهری و خدمت رسانی به مردم این جزیره عنوان کردند.


شورای خارگ  


شورای خارگ  


شورای خارگ  


شورای خارگ

(دوشنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۶) ۱۸:۱۷
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید