جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ۱۸:۵۴
IOTC
دوشنبه / ۸ آبان ۱۳۹۶ / ۰۸:۰۹
سرویس : عمومی
کد خبر : ۳۱۳۹
گزارشگر : ۲
سرویس عمومی
مدیر عملیات عمومی پایانه‌های نفتی ایران:

صنعت نفت در خارگ از مسئولیت‌های اجتماعی خود غافل نبوده است

مدیر عملیات عمومی شرکت پایانه های نفتی ایران گفت: صنعت نفت در خارگ از مسئولیت‌های اجتماعی خود غافل نبوده است.

صنعت نفت در خارگ از مسئولیت‌های اجتماعی خود غافل نبوده است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، محمد نوروزی فرد به عنوان نماینده شرکت های نفتی مستقر در جزیره خارگ عصر یکشنبه در گفت‌وگو با رئیس هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی و مشاور مقام معظم رهبی اظهار داشت: جزیره خارگ یکی از مهمترین نقاط و قلب تپنده اقتصاد ایران اسلامی است، حضور شرکت های متعدد نفتی در جزیره خارگ باعث رونق کسب و کار مهندسی در این جزیره شده است.


وی افزود: صنعت عظیم نفت کشور در کنار اجرای پروژه های نفتی و صنعتی خود، از مسئولیت‌های اجتماعی خود غافل نبوده است، در سالیان اخیر به همت شرکت های نفتی مستقر در جزیره خارگ بازارچه میوه و تره بار و همچنین ماهی و میگو تامین و اعتبار و به اهالی شریف و مقاوم جزیره خارگ اهدا شده است.

نوروزی فرد تصریح کرد: یکی از مشکلات اساسی منطقه خارگ در سالیان گذشته بحث تامین آب شرب منطقه شهری خارگ بوده که با تدبیر صورت توسط شرکت پایانه‌های نفتی ایران این مشکل تا حدود زیادی مرتفع شده است.

مدیر عملیات عمومی شرکت پایانه‌های نفتی ایران با اشاره به خدمات ارائه شده از سوی این شرکت در خارگ افزود: هدف‌گذاری کلان وزارت نفت در مناطق عملیاتی خود اجرای پروژه های زیر ساختی و عام‌المنفه است که این خدمات به صورت مستمر در این مناطق به صورت پروژه تعریف و اجرایی می ‌شود.

نوروزی فرد اضافه کرد: کلاس‌های فرهنگی، آموزشی و ورزشی متعددی توسط شرکت پایانه های نفتی ایران در جزیره خارگ برای رفاه اهالی شریف خارگ برگزار می‌شود.
(دوشنبه ۸ آبان ۱۳۹۶) ۰۸:۰۹
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید