پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۸:۲۵
IOTC
سه شنبه / ۲۵ مهر ۱۳۹۶ / ۱۷:۵۳
سرویس : عمومی
کد خبر : ۳۰۷۹
گزارشگر : ۲
سرویس عمومی
مدیرعامل پایانه‌های نفتی خبر داد؛

تعمیر و نوسازی زیرساخت‌های پایانه‌های نفتی با تکیه بر توان داخلی

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران از تعمیر و نوسازی زیرساخت‌های پایانه‌های نفتی با تکیه بر توان داخلی خبر داد و گفت: این اقدامات باعث بهبود روند صادرات شده است.

تعمیر و نوسازی زیرساخت‌های پایانه‌های نفتی با تکیه بر توان داخلی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، سید پیروز موسوی  مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران اظهار داشت: در راستای بهبود وضعیت صادرات نفت خام در پایانه‌های نفتی ایران اقدامات خوبی انجام شده و طرح‌های مختلف و متنوعی را در دستور کار داریم.


وی با بیان اینکه جزیره خارگ به عنوان نقطه اصلی صادرات نفت خام کشور شناخته می‌شود، ادامه داد: در همین راستا تلاش می‌شود که شرایطی برای انجام حداکثری صادرات نفت خام در این جزیره فراهم شود.

نوسازی بازوهای بارگیری 

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران از تعمیرات، نوسازی و بازسازی زیرساخت های صادراتی نفت خام خبر داد و بیان کرد: تلاش می‌شود تا زیرساخت‌های صادراتی نفت خام، میعانات گازی و سوآپ نفت خام در بهترین شرایط قرار گیرد.

وی از تحقق اقتصاد مقاومتی با تکیه بر توان داخلی خبر داد و اضافه کرد: بهبود وضعیت زیرساخت‌ها در پایانه‌های نفتی با تکیه بر توانمندی کارکنان پایانه‌های نفتی و بهره گیری از تفکر راهبردی و رویکرد سیستمی اجرا می‌شود.

تعمیر گوی‌های شناور

موسوی یکی از موفقیت‌های این شرکت را بهسازی گوی‌های شناور پایانه صادرات میعانات گازی عسلویه عنوان کرد و افزود: تعمیرات اساسی و نوسازی بازوهای بارگیری نفت خام پایانه خارگ نیز انجام شده است.

وی اضافه کرد: در راستای بهبود روند صادرات نفت خام کشور، نسبت به تعویض خطوط لوله و جریانی و ارتقای ناوگان عملیاتی و انجام تعمیرات اساسی آنها اقدام شده است.

سال گذشته بیش از ٢٣٠ میلیون بشکه نفت خام سبک، بیش از ٤٨٠ میلیون بشکه نفت خام سنگین و حدود ٧٠ میلیون بشکه نفت خام فروزان از پایانه خارک صادر شد.
(سه شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۶) ۱۷:۵۳
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید