پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۵:۰۹
IOTC
یکشنبه / ۲۶ شهریور ۱۳۹۶ / ۱۲:۴۷
سرویس : عمومی
کد خبر : ۳۰۳۶
گزارشگر : ۲
سرویس عمومی

بازنشستگان و تلاشگران پایانه های نفتی ایران تجلیل شدند

آیین تقدیر از تلاشگران و تجلیل از بازنشستگان شرکت پایانه های نفتی ایران با حضور مدیرعامل و مدیران این شرکت در شهرهای شیراز و اصفهان برگزار شد.

بازنشستگان و تلاشگران پایانه های نفتی ایران تجلیل شدند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، سید پیروز موسوی، مدیرعامل پایانه های نفتی ایران، در جمع باز نشستگان و تلاشگران این شرکت ابتدا درخواست کرد که برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره عزیزان بازنشسته ای که به دیار باقی شتافته اند فاتحه ای قرائت شود و سپس تصریح کرد: بازنشستگان افتخار و گنجینه فراموش نشدنی صنعت نفت و به عنوانه ستون بلند و محکم بدنه نیروی انسانی این صنعت عظیم است؛ نسل آینده نیازمند کسب تجربه و اندوخته های علمی و تجربی این عزیزان است.

وی با تبریک روز ملی خانواده و تکریم بازنشستگان، افزود: بازنشستگان و پیشکسوتان سرمایه های عظیم اجتماعی و ذخایر گرانبهای نظام و صنعت نفت جمهوری اسلامی هستند و خرد، اندیشه و توان فکری و تجربی بازنشستگان، راهگشای بسیاری از مسائل و مشکلات صنعت نفت است.

موسوی با بیان اینکه، نشاط و شادابی در دوران بازنشستگی امید بیشتر به کار و تلاش و آینده را برای جوانان فراهم می کند، ادامه داد: احترام و تکریم به بزرگان از سنت های اصلی دین اسلام است و همانگونه که خداوند در قرآن کریم به نیکی به پدر و مادر توصیه و تاکید کرده است، از این رو باید تکریم بزرگان خود را به جوانان آموزش دهیم.

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران با اشاره به فرارسیدن هفته دفاع مقدس، یاد و خاطره مجاهدت ها و جانفشانی های بازنشستگان این شرکت در دوران جنگ تحمیلی در جزیره خارگ را گرامی داشت و یادآور شد: از خودگذشتگی شما بازنشستگان عزیز، موجب شد تا صادرات نفت خام کشور هرگز قطع نشود و این بزرگترین افتخار و با ارزش ترین یادگارهای تاریخ این سرزمین است.

مراسم تقدیر از تلاشگران و تجلیل از بازنشستگان شرکت پایانه های نفتی ایران و خانواده آنان ساکن استان های فارس و اصفهان به همت روابط عمومی این شرکت در دو شهر شیراز و اصفهان، با حضور مدیرعامل و برخی مدیران و روسای پایانه های نفتی ایران برگزار شد.

برخی از بازنشستگان در این مراسم، خاطرات خود در روزهای دفاع مقدس و شرایط چگونگی صادرات نفت خام در جزیره خارگ را بیان کردند.

در این مراسم گروه خوشبختی به خوانندگی سیامک عباسی به اجرای موسیقی پرداخت.

(یکشنبه ۲۶ شهریور ۱۳۹۶) ۱۲:۴۷
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید