شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۵:۵۴
IOTC
چهارشنبه / ۱۸ اَمرداد ۱۳۹۶ / ۱۱:۴۷
سرویس : عمومی
کد خبر : ۲۹۹۱
گزارشگر : ۲
سرویس عمومی

توسعه ورزش و نشاط کارکنان به تداوم عملیات صنعت نفت کمک می‎کند

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران با بیان اینکه توسعه ورزش به تداوم عملیات صنعت نفت کمک می کند، توسعه ورزش همگانی در خانواده کارکنان صنعت نفت را پر اهمیت خواند.

توسعه ورزش و نشاط کارکنان به تداوم عملیات صنعت نفت کمک می‎کند
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، نخستین دوره مسابقات سراسری فرزندان دختر زیر ۱۸ سال کارکنان شرکت ملی نفت ایران با حضور ۶۰۰ ورزشکار در قالب ۶۰ تیم از ۱۴ شرکت در ۸ رشته به میزبانی شرکت پایانه های نفتی ایران در شیراز برگزار شد.
سید پیروز موسوی با بیان اینکه نگاه مسئولان صنعت نفت به ویژه شخص وزیر تقویت ورزش است، گفت: یکی از پایه های اصلی دوام صنعت نفت بحث سلامت محوری کارکنان و خانواده های آنها است.
وی به نقش خانواده کارکنان صنعت نفت اشاره کرد و گفت: نشاط خانواده های این عزیزان می تواند نشاط کارکنان و پشتیبانی از اهداف سازمانی را به دنبال داشته باشد که این مسئله یکی از اهداف اصلی برگزاری چنین رویدادهای ورزشی است.
موسوی با بیان اینکه توسعه ورزش می تواند تغییر رفتار افراد و تقویت خانواده را به دنبال داشته باشد، گفت: این موضوع می تواند بنیان خانواده را مستحکم تر و مشارکت و ‌سلامت جسمی و روحی فرزندان را تقویت کند.
وی عمده فعالیت های صنعت نفت در حوزه مسئولیت های اجتماعی را متمرکز در مناطق نفتی و محروم دانست و گفت: پشتیبانی صنعت نفت از شهرها و نقاط محروم می تواند به درخشش افراد در این مناطق در حوزه های مختلف به ویژه ورزش شود که این مسئله منجر به حمایت از ورزش قهرمانی و همگانی می شود.
عضو اصلی شورای ورزش شرکت ملی نفت ایران عمده فعالیت های شرکت پایانه های نفتی ایران در حوزه مسئولیت های اجتماعی را در جزیره خارگ دانست و گفت:‌ با توجه به اینکه عمده صادرات نفت ایران از این نقطه صورت می گیرد و از اهمیت بالایی بر خوردار است، برای دوام و بقا عملیات صنعت نفت باید در حوزه مسئولیت های اجتماعی فعالیت های پر رنگ تر داشت.
موسوی به ایجاد سالن های ورزشی متعدد در جزیره خارگ اشاره کرد و گفت: این سالن ها برای استفاده همه افراد جزیره حتی افراد غیر از مجموعه صنعت نفت قابل دسترسی است و حتی کلاس هایی که در این سالن ها برگزار می شود برای استفاده عموم آزاد است و این مسئله منجر شده که مردم جزیره در حوزه ورزش حرف هایی برای گفتن داشته باشند.

وی به کشف استعدادهای ورزشی در رویدادهایی مانند المپیاد ورزشی اشاره کرد و گفت:‌ چنین رویدادهایی می تواند به کشف استعدادها بیانجامد و ما باید مسیری برای افتخار آفرینی این عزیزان در عرصه بین الملل ایجاد کنیم.
(چهارشنبه ۱۸ اَمرداد ۱۳۹۶) ۱۱:۴۷
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید