سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۵:۴۶
IOTC
چهارشنبه / ۱۸ اَمرداد ۱۳۹۶ / ۱۱:۰۰
سرویس : عمومی
کد خبر : ۲۹۸۵
گزارشگر : ۲
سرویس عمومی

تقویت روحیه خودباوری از اهداف برگزاری مسابقات ورزشی فرزندان شرکت ملی نفت ایران است

مدیرخدمات پشتیبانی شرکت پایانه های نفتی ایران تصریح کرد: کشف استعداد فرزندان کارکنان شرکت ملی نفت ایران به منظور فراهم شدن زمینه حضور آنها در مسابقات ورزشی ملی و بین المللی و تقویت روحیه خودباوری از جمله اهداف برگزاری اولین دوره مسابقات سراسری فرزندان دختر 17 سال و پایین تر شرکت ملی نفت ایران است که به میزبانی شرکت پایانه های نفتی ایران در حال برگزاری است.

تقویت روحیه خودباوری از اهداف برگزاری مسابقات ورزشی فرزندان شرکت ملی نفت ایران است
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، محمد نوروزی فرد درباره برگزاری اولین دوره مسابقات سراسری ورزشی فرزندان دختر 17 سال و پایین تر شرکت ملی نفت ایران افزود: حدود 600 نفر از فرزندان دختر زیر 17 سال از شرکت های تابعه شرکت ملی نفت ایران در قالب هشت رشته ورزشی شنا، ژیمناستیک، والیبال، بسکتبال، بدمینتون، کاراته، تنیس روی میز و شطرنج در شش مجموعه ورزشی شهر شیراز با هم رقابت می کنند.
 
وی با بیان اینکه با رهنمودهای مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران که عضو شورای ورزش شرکت ملی نفت ایران نیز می باشند، برای برگزاری این رویداد مهم تمام تمهیدات لازم اندیشه شده است، ادامه داد: در این دوره از مسابقات سه کمیته پذیرش، انضباط و کمیته تجهیز فضا زیرنظر یک هیات اجرایی مشغول فعالیت هستند تا این دوره از مسابقات که برای نخستین بار برگزار می شود بتواند اهداف شورای ورزش شرکت ملی نفت ایران را به بهترین نحو محقق نماید.
 
نوروزی فرد یادآور شد: تیم های شرکت کننده در بدو ورود ابتدا به کمیته استقبال سپس به کمیته پذیرش برای چک شدن مدارک و دریافت آی دی کارت معرفی شدند و بعد از تایید صلاحیت، اجازه شرکت در مسابقات را پیدا کرده و سپس به خوابگاه ها برای اسکان و استراحت معرفی شدند.
 
وی روند و سطح برگزاری مسابقات را مطلوب دانست و عنوان کرد: اولین دوره این مسابقات به میزبانی استان فارس برگزار می شود که از استان های پیش رو در برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی است.

اولین دوره مسابقات سراسری ورزشی فرزندان دختر 17 سال و پایین تر شرکت ملی نفت ایران به میزبانی شرکت پایانه های نفتی ایران با حضور 60 تیم از 14 شرکت تابعه شرکت ملی نفت ایران در شیراز در حال برگزاری است. 

(چهارشنبه ۱۸ اَمرداد ۱۳۹۶) ۱۱:۰۰
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید