جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ۰۹:۲۸
IOTC
چهارشنبه / ۲۸ تیر ۱۳۹۶ / ۰۹:۱۹
سرویس : عمومی
کد خبر : ۲۹۶۹
گزارشگر : ۲
سرویس عمومی
کارنامه یکساله پایانه های نفتی ایران مطلوب اعلام شد

ارزیابی مثبت عملکرد شرکت پایانه های نفتی ایران در مجمع عمومی شرکت ملی نفت ایران

مجمع عمومی شرکت ملی نفت ایران، عملکرد شرکت پایانه های نفتی ایران در سال 1395 در تمامی بخش های مالی، فنی، عملیاتی، پشتیبانی، منابع انسانی، در تمام مناطق عملیاتی این شرکت را مثبت و مطلوب ارزیابی کرد.

ارزیابی مثبت عملکرد شرکت پایانه های نفتی ایران در مجمع عمومی شرکت ملی نفت ایران
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران در این نشست که عصر سه شنبه (27 تیرماه 96) در محل سالن هیات مدیره شرکت ملی نفت ایران برگزار شد، ابتدا نماینده سازمان حسابرسی وزارت امور اقتصادی و دارایی کشور با ارزیابی مطلوب عملکرد مالی شرکت پایانه های نفتی ایران گزارش خود را ارائه کرد و گفت: به نظر این سازمان، صورت های مالی و وضعیت مالی شرکت پایانه های نفتی ایران (سهامی خاص)در تاریخ 30 اسفند 1395 و عملکرد مالی و جریان های نقدی آن را برای سال مالی منتهی به تاریخ مزبور، از تمام جنبه های با اهمیت، طبق استانداردهای حسابداری، به نحو مطلوب نشان می دهد.
 
این نشست اعضای اصلی هیات مدیره شرکت ملی نفت ایران و اعضای هیات مدیره شرکت پایانه های نفتی ایران به مدت یک ساعت برگزار شد که در این جلسه عمکلرد کلی شرکت پایانه های نفتی ایران در سال 95 مورد تایید مجمع قرار گرفت.
 
اعضای هیات مدیره شرکت ملی نفت ایران در این نشست از سید پیروز موسوی، مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران به دلیل مجموع تلاش های انجام شده در راستای نوسازی، بهسازی و به روزرسانی تاسیسات و توسعه زیرساخت های صادرات نفت خام و میعانات گازی کشور تقدیر کردند.
 
محسن پاکنژاد، معاون مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در امور تولید نیز در این نشست گفت: بسیاری از کارهای انجام شده در این شرکت باید الگوی دیگر شرکت های تابعه صنعت نفت قرار گیرد.

در این نشست همچنین فیلم کوتاهی از دستاوردهای برجسته شرکت پایانه های نفتی ایران در سال 95 ارائه شد که مورد توجه اعضای هیات مدیره شرکت ملی نفت ایران قرار گرفت.

(چهارشنبه ۲۸ تیر ۱۳۹۶) ۰۹:۱۹
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید