جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۰:۵۹
IOTC
چهارشنبه / ۲۱ تیر ۱۳۹۶ / ۱۹:۱۱
سرویس : عمومی
کد خبر : ۲۹۶۰
گزارشگر : ۲
سرویس عمومی

سیر تاریخی عفاف و حجاب در ایران اسلامی همواره پر فروغ بوده است

مشاور مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران در امور زنان و خانواده با بیان اینکه سیر تاریخی عفاف و حجاب در ایران اسلامی همواره پر فروغ بوده است، تصریح کرد: زنان شاغل در صنعت نفت با حضور موفق خود در تمامی عرصه های صنعتی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی و هنری نقش موثر خود را راستای تقویت کانون خانواده و اعمال تربیت و تعلیم صحیح فرزندان به شکل تاثیرگذار بر عهده دارند.

سیر تاریخی عفاف و حجاب در ایران اسلامی همواره پر فروغ بوده است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، فرشته پاکمنش در نشست با بانوان شاغل در شرکت پایانه های نفتی ایران، افزود: حضور پر اهمیت  زن در خانواده و نقش مکمل آن در تمامی امور این نهاد مهم که اولین نهاد اجتماعی انسانهاست بر هیچ کس پوشیده نیست و از این رو باید برای تقویت کانون‌های خانواده و جلوگیری از رخنه کردن سستی در آن تلاش کرد.

وی با بیان اینکه مادر اولین تاثیرگذارترین فرد در زندگی کودک است، یادآور شد: مادر هسته اصلی خانواده محسوب می شود و تنها با پشتوانه این هسته مهم می توان فرزندان را با حجاب و عفاف انس داد.

پاکمنش، استحکام بنیان خانواده، جلوگیری از ابزار شدن زن در جامعه، حفظ شخصیت زن و جلوگیری از فساد عمومی و حفظ و تقویت دینداری را از جمله آثار عفاف و حجاب برشمرد.

مشاور مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران در امور زنان و خانواده همچنین در این نشست از تهیه و توزیع بسته فرهنگی عفاف و حجاب با هدف حفظ و پاسداشت فرهنگ حجاب و عفاف در بین کارکنان زن شاغل در شرکت پایانه های نفتی ایران خبر داد.

(چهارشنبه ۲۱ تیر ۱۳۹۶) ۱۹:۱۱
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید