پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۸:۰۷
IOTC
جمعه / ۲ تیر ۱۳۹۶ / ۱۵:۲۹
سرویس : عمومی
کد خبر : ۲۹۱۴
گزارشگر : ۲
سرویس عمومی

حضور پرشور کارکنان پایانه‌های نفتی ایران در راهپیمایی روز جهانی قدس

همگام با سراسر کشور، تلاشگران شرکت پایانه های نفتی ایران با حضور باشکوه در اجتماع عظیم روز جهانی قدس، با آرمان‌های بزرگ امام راحل (ره) تجدید بیعت کردند.

حضور پرشور کارکنان پایانه‌های نفتی ایران در راهپیمایی روز جهانی قدس
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، کارکنان صنعت نفت و پتروشیمی همپای مردم مؤمن و روزه‌دار ایران اسلامی در سراسر کشور با حضور گسترده و انقلابی خود در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس همگام و همصدا با سایر مسلمانان جهان و مردم مظلوم فلسطین اشغالی، بار دیگر بانگ «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسراییل» را فریاد زدند‌.
تلاشگران خداجوی و روزه دار پایلنه‌های نفتی ایران در تهران، جزیره خارگ، عسلویه، ساری، بهشهر و نکا، و بندر ماهشهر در لبیک به مقام معظم رهبری، با آرمان‌ حضرت امام خمینی (ره) که‌‌ همان آزادی قبلۀ اول مسلمین جهان است، تجدید میثاق کردند.

مراسم روز جهانی قدس امروز، جمعه، 2 تیرماه در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در سراسر کشور برگزار شد.

ملت ایران امروز با حضور گسترده و پرشور خود در راهپیمایی روز جهانی قدس بار دیگر پشتیبانی خود را از نظام جمهوری اسلامی در شرایط حساس کنونی نشان داد تا بدین وسیله توطئه‌های دشمنان قسم خورده این مرز و بون خنثی شود.

روز جهانی قدس در جهان اسلام از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، زیرا روز جهانی قدس نماد وحدت و اراده ملت‌های مسلمان دنیا برای مقابله با استکبار جهانی و رژیم اشغالگر قدس است؛ مردم در این راهپیمایی با سر دادن شعارهای " مرگ بر آمریکا " و مرگ بر اسراییل" انزجار خود را از استکبار جهانی اعلام کردند.

(جمعه ۲ تیر ۱۳۹۶) ۱۵:۲۹
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید