سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۲:۲۱
IOTC
دوشنبه / ۸ خرداد ۱۳۹۶ / ۱۲:۳۵
سرویس : عمومی
کد خبر : ۲۸۱۶
گزارشگر : ۲
سرویس عمومی
برای اولین بار در سطح صنعت نفت انجام شد

اجرای پروژه های مدیریت خوردگی صنعت نفت در پایانه های نفتی ایران

شرکت پایانه های نفتی ایران یکی از شرکت های پیشرو در زمینه کنترل خوردگی و ماهش هزینه های ناشی از آن می باشد و پروژه های مرتبط با مدیریت خوردگی برای اولین بار در سطح سطح نفت، در شرکت پایانه های نفتی ایران اجرا شده است.

اجرای پروژه های مدیریت خوردگی صنعت نفت در پایانه های نفتی ایران

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران سید پیروز موسوی امروز (هشتم خرداد) در نشست هیات مدیره این شرکت با بیان این مطلب افزود: شرکت پایانه های نفتی ایران همزمان با ابلاغ سندراهبردی مدیریت خوردگی صنعت نفت فعالیت های مطالعاتی، فنی و عملیاتی خود را در این زمینه آغاز کرد.

وی یادآور شد: در این زمینه در قالب فاز اول اجرای پروژه استقرار مدیریت خودردگی با توجه به ابلاغ سند راهبردی مدیریت خوردگی صنعت نفت و با تشکیل کارگروه مدیریرت خوردگی در دستور کار این شرکت قرار گرفت که با اجرای پروژه «دشتورالعمل خودارزیابی و تدوین نقشه راه استقرار نظام مدیریت خوردگی» این فاز، وضعیت زیرساخت های مدیریت خوردگی مورد ارزیابی قرار گرفت.

موسوی ادامه داد: با توجه به تدوین نقشه راه پیشنهادی از نتایج حاصل از اجرای فاز اول و همچنین پیرو تصمیم های اتخاذ شده در جلسه کمیته مدیریت خودردگی وزارت نفت، شرکت پایانه های نفتی ایران به عنوان پایلوت در صنعت نفت برای اجرای فاز بعدی تعیین و انتخاب شد که در این زمینه نیز فاز دوم این پروژه با عنوان «تعیین وضعیت و ممیزی خوردگی بر مبنای هزینه و تربیت ارزیابان ممیزی در شرکت پایانه های نفتی ایران» در دستور کار قرار گرفت.

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران گفت: هم اکنون مراحل نهایی پیگیری و آغاز فاز دوم در دست اجرا می باشد که بر اساس دستورالعمل های موجود، نتایج این پروژه در تمامی شرکت های تابعه وزارت نفت مورد استفاده قرار می گیرد.


(دوشنبه ۸ خرداد ۱۳۹۶) ۱۲:۳۵
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید