پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۰:۲۵
IOTC
شنبه / ۶ خرداد ۱۳۹۶ / ۱۳:۱۲
سرویس : عمومی
کد خبر : ۲۸۱۵
گزارشگر : ۲
سرویس عمومی
عضو کمیسیون برنامه، بودجه مجلس:

سطح تولید نفت ایران در تمدید 9 ماه توافق کاهش عرضه اوپک تغییر نکرد

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: موافقت با تمدید کاهش تولید نفت به مدت 9 ماه، مهمترین دستاورد نشست عادی وزیران نفت و انرژی سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) است.

سطح تولید نفت ایران در تمدید 9 ماه توافق کاهش عرضه اوپک تغییر نکرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، محمدرضا تابش، عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی که در سفر یکصد و هفتاد و دومین نشست عادی وزیران نفت و انرژی سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک)، مهندس بیژن زنگنه را همراهی می‌کرد، گفت: بدون تردید مهم‌ترین دستاورد این اجلاس موافقت با تمدید توافق قبلی مبنی بر کاهش تولید نفت با حفظ سطح تولید نفت خام ایران بود.


وی با بیان این‌که انتخاب دوباره دکتر روحانی در انتخابات ریاست جمهوری خوشحالی اعضای اوپک را در پی داشت، افزود: اعضای کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) انتخاب دوباره دکتر روحانی را نشانه اراده ملت ایران برای حفظ اعتدال و حرکت در مسیر تعامل با جهان عنوان کردند.

عضو هیئت رئیسه فراکسیون امید مجلس به عضویت کشور گینه استوایی در اوپک اشاره و تصریح کرد: در نشست اخیر مقرر شد، در مورد عضویت دوباره اندونزی که 2 سال است به حالت تعلیق در آمده در نشست بعدی سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) تصمیم گیری شود.

تابش عنوان کرد: وزیر نفت در حاشیه نشست عادی 172 وزیران نفت و انرژی با شرکت‌های توتال فرانسه، لوک ایل و گازپروم روس ملاقات‌ و مذاکراتى انجام داد که بسیار مثبت و سازنده بود.
(شنبه ۶ خرداد ۱۳۹۶) ۱۳:۱۲
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید