جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ۰۲:۵۷
IOTC
دوشنبه / ۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ / ۱۴:۵۰
سرویس : عمومی
کد خبر : ۲۶۳۶
گزارشگر : ۲
سرویس عمومی

مشاور وزیر نفت: پایانه های نفتی ایران نمونه یک شرکت چابک در صنعت نفت است

احمد مجیدی نسب با بیان اینکه شرکت پایانه های نفتی ایران از شرکت های چابک در صنعت نفت است یادآور شد: نگرش استراتژیک مدیریت در این شرکت سبب شد تا در پسابرجام، قابلیت های اصلی صنعت نفت در زمینه صادرات بروز یابد.

مشاور وزیر نفت: پایانه های نفتی ایران نمونه یک شرکت چابک در صنعت نفت است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، مشاور وزیر نفت در نشست ارائه گزارش عملکرد شرکت پایانه های نفتی ایران در سال 95، ادامه داد: شرکت پایانه های نفتی ایران در بین شرکت های صنعت نفت چابک و با کارکنان توانمند و دارای ضریب هوشی بالاست و این شاخص در عرصه ملی و منطقه ای و عملکردی به خوبی نمایان است.

وی یادآور شد: در سال گذشته شاهد ثبت رکوردهای بسیار خوبی در زمینه دریافت، ذخیره سازی و صادرات نفت خام و میعانات گازی بودیم و این نشان داد که شرکت پایانه های نفتی ایران در صورت نبود محدودیت و تحریم های جهانی با تکیه بر توان و خلاقیت جوانان صنعت نفت می تواند فعالیت هاي چشمگیری داشته باشد.

مجیدی نسب با اشاره به فعالیت های فرهنگی و دینی در شرکت پایانه های نفتی ایران، گفت: این شرکت به موازات فعالیت در حوزه های تخصصی و انجام ماموریت های راهبردی وزارت نفت، از فعالیت های فرهنگی در گستره حوزه های دینی و اخلاق نیز غافل نبوده است در این زمینه نیز شاهد عملکردهای مثبت بوده ایم.


شورای مدیران 28

نشست ارائه گزارش عملکرد مدیریت‎ها و ادارات ستادی شرکت پایانه های نفتی ایران در سال ٩٥، دیروز (سوم اردیبهشت ماه) در باشگاه الهیه صنعت نفت برگزار شد؛ معاون مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در امور عملیات غیرصنعتی و احمد مجیدی‎نسب، مشاور فرهنگی وزیر نفت از مهمانان شرکت پایانه‎های نفتی در این نشست بودند.

شرکت پایانه های نفتی ایران، یکی از شرکت‎های تابعه شرکت ملی نفت ایران است که در حوزه‌های ذخیره سازی، اندازه گیری، ارائه خدمات آزمایشگاهی، عملیات صادرات و واردات نفت خام، مواد نفتی و میعانات گازی و خدمات دریایی فعالیت می‌کند.


(دوشنبه ۴ اردیبهشت ۱۳۹۶) ۱۴:۵۰
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید