شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۶:۰۲
IOTC
یکشنبه / ۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ / ۱۴:۱۸
سرویس : عمومی
کد خبر : ۲۶۳۰
گزارشگر : ۲
سرویس عمومی

جلسه هماهنگی بیست و دومین نمایشگاه صنعت نفت برگزار شد

روسا و نمایندگان روابط عمومی شرکت های تابعه و مدیریت های شرکت ملی نفت ایران، ضرورت های نهایی برپایی بیست و دومین نمایشگاه بین المللی صنعت نفت را به بحث گذاشتند.

جلسه هماهنگی بیست و دومین نمایشگاه صنعت نفت برگزار شد
دومین جلسه هماهنگی بیست و دومین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی با حضور روسا و نمایندگان روابط عمومی شرکت های تابعه و مدیریت های شرکت ملی نفت ایران، صبح امروز (۳ اردیبهشت ماه ۱۳۹۶) در سالن کنفرانس ساختمان مرکزی سوم شرکت ملی نفت ایران برگزار شد.

در این نشست الزامات و ضرورت های نهایی برپایی بیست و دومین نمایشگاه بین المللی صنعت نفت و تغییر و تحولات و اقدامات نهایی این نمایشگاه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در ادامه جلسه شکل و سازمان غرفه و برنامه های مورد نظر برای نمایشگاه معرفی شد و محتوای مطالب قابل ارائه و اهداف آن و نیز نحوه پوشش خبری و سیاست های اطلاع رسانی برای ارائه عملکرد، چشم انداز و مطالبات شرکت ها مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی شرکت پایانه های نفتی ایران ، بیست و دومین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش، پخش و پتروشیمی، ۱۶ اردیبهشت ماه به مدت چهار روز در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می شود.

(یکشنبه ۳ اردیبهشت ۱۳۹۶) ۱۴:۱۸
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید