جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ۱۴:۴۹
IOTC
جمعه / ۴ فروردین ۱۳۹۶ / ۲۰:۲۸
سرویس : عمومی
کد خبر : ۲۵۴۰
گزارشگر : ۲
سرویس عمومی
رییس ستاد نوروزی پایانه نفتی خارگ‌:

تورهای گشت دریایی در جزیره خارگ آغاز شد

تورهای گشت دریایی خلیج فارس در جزیره خارگ با شناورهای مجهز به امکانات لازم و دارای ایمنی استاندارد آغاز شد.

تورهای گشت دریایی در جزیره خارگ آغاز شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران ، علی زمانی در حاشیه برگزاری جلسه ستاد نوروزی شرکت پایانه های نفتی ایران اظهار کرد : همزمان با آغاز سفرهای نوروزی و در آستانه سال نو تورهای گشت دریایی خلیج فارس در جزیره خارگ برای عموم مردم و مهمانان نوروزی آغاز شد.

رپیس ستاد نوروزی پایانه نفتی خارگ با بیان اینکه این گشت‌ها در اسکله 22 بهمن شرکت پایانه های نفتی ایران و با حمایت مدیر عامل شرکت پایانه های نفتی ایران و مدیریت خدمات پشتیبانی شرکت پایانه های نفتی ایران  اجرا شده است.

زمانی  ظرفیت اسکله 22 بهمن خارگ را بیش از 1 فروند کشتی دانست و خاطر نشان کرد: برای ارائه خدمات گردشگری دریایی به مسافران نوروزی تورهای گشت دریایی در خلیج فارس در اسکله 22 بهمن راه‌اندازی و جهت رفاه حال مهمانان نوروزی و شهروندان شریف خارگ سرویس ایاب و ذهاب برای این تور دریایی برای عموم بصورت رایگان در نظر گرفته شده است .

وی با بیان اینکه گشت دریایی هرساله بصورت محدود برگزار می‌شد بیان کرد: امسال با توجه تاکید مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران در خصوص ایجاد نوروزی شاد برای عموم مردم شریف خارگ با برنامه ریزی صورت گرفته و در نظر گرفتن صرفه جویی این مدیریت طی جلسات متعدد با بخش خصوصی برنامه‌ریزی ویژه‌ای برای خدمات سفردریایی ویژه گردشگران نوروزی تدارک دیده است .

زمانی  از فراهم شدن یک فروند کشتی کاتاماران برای گشت دریایی خبرداد و تصریح کرد: این شناور ظرفیتی حدود 250 نفر دارد که در حوزه داخلی جزیره خارگ در آبهای خلیج فارس زمینه نشاط گردشگران در دریا را فراهم می‌کند.

وی در ادامه افزود: گشت‌های دریای از ایمنی بالایی برخوردار است و راهنمایان در این تورهای دریایی خدمات لازم در راستای شناساندن خلیج فارس، موقعیت این آبراه بین‌المللی، جایگاه مهم جزیره مقاوم خارگ در خلیج فارس، محصولات دریایی و دیگر موارد به گردشگران ارائه می‌دهند.

وی تاکید کرد: در صورت نیاز به افزایش شناور برای گشت دریایی امکانات لازم فراهم است و این گشت ها در تاریخ ۶و۸و۱۰ فروردین برگزار ساعت ۱۵:۳۰ برگزار خواهد شد .

(جمعه ۴ فروردین ۱۳۹۶) ۲۰:۲۸
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید