پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۲:۱۸
IOTC
جمعه / ۴ فروردین ۱۳۹۶ / ۲۰:۲۸
سرویس : عمومی
کد خبر : ۲۵۳۹
گزارشگر : ۲
سرویس عمومی
مدیر خدمات پشتیبانی شرکت پایانه های نفتی ایران :

آماده باش کامل همه دستگاه های خدماتی پایانه نفتی خارگ در ایام نوروز

مدیر خدمات پشتیبانی شرکت پایانه های نفتی ایران : از ابتدای پذیرش مهمان در پایانه نفتی خارگ تاکنون بیش از ۸۷ خانوار و ۳۷۰ نفر پذیرش شده است و انتظار می رود این رقم تا پایان ایام نوروز به ۱۶۰ خانواده برسد . همکاران ما در حوزه خدمات پایانه نفتی خارگ در تمامی زمینه های ورزشی ، رفاهی ، فرهنگی و هنری ، ترابری اقدامات لازم را به انجام رسانده اند .

آماده باش کامل همه دستگاه های خدماتی پایانه نفتی خارگ در ایام نوروز

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران ، محمد نوروزی فرد مدیر خدمات پشتیبانی شرکت پایانه های نفتی ایران اظهار کرد : باتوجه به موقعیت جزیره خارگ در بین پایانه های نفتی کشور و مهمان پذیر بودن این پایانه نفتی ، با دستور مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران برنامه ریزی دقیقی توسط مدیریت خدمات پشتیبانی شرکت پایانه های نفتی ایران در حوزه ستاد نوروزی شرکت پایانه های نفتی ایران صورت گرفته است . 

وی با بیان اینکه همه مدیریت ها و ادارات پایانه نفتی خارگ در جهت دسترسی آسان مهمانان به خدمات اراپه شده پایانه نفتی خارگ آمادگی لازم را دارند افزود :‌جلساتی در حوزه خدمات رسانی به مهمانان نوروزی در شرکت پایانه های نفتی ایران قبل از آغاز نوروز برگزار شده است و تمامی اداره شاخص ها خدمت رسانی خود در این ایام به ادارات زیر مجموعه ابلاغ شده است .

نوروزی فرد تصریح کرد : از ابتدای پذیرش مهمان در پایانه نفتی خارگ تاکنون بیش از ۸۷ خانوار و ۳۷۰ نفر پذیرش شده است و انتظار می رود این رقم تا پایان ایام نوروز به ۱۶۰ خانواده برسد . همکاران ما در حوزه خدمات پایانه نفتی خارگ در تمامی زمینه های ورزشی ، رفاهی ، فرهنگی و هنری ، ترابری اقدامات لازم را به انجام رسانده اند .

وی در پایان یادآور شد : اقدامات خوبی در حوزه ستاد نوروزی در پایانه نفتی خارگ صورت گرفته است که جا دارد تشکر ویژه از تمامی ادارات و پرسنل زحمتکش درگیر ستاد نوروزی صورت گیرد .

 

(جمعه ۴ فروردین ۱۳۹۶) ۲۰:۲۸
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید