جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ۱۱:۲۶
IOTC
دوشنبه / ۲ اسفند ۱۳۹۵ / ۱۰:۲۲
سرویس : عمومی
کد خبر : ۲۴۶۹
گزارشگر : ۲
سرویس عمومی
با هدف انجام عملیات دریافت و صادرات نفت خام

۷ نفتکش پهن‌پیکر در بدترین شرایط آب و هوایی در خارگ پهلودهی شدند

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران با اشاره به وضعیت نامناسب آب و هوایی و کاهش دید در روز گذشته، گفت: هفت نفتکش پهن‌پیکر در بدترین شرایط آب و هوایی در خارگ برای انجام عملیات دریافت و صادرات نفت خام پهلودهی شدند.

۷ نفتکش پهن‌پیکر در بدترین شرایط آب و هوایی در خارگ پهلودهی شدند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، سید پیروز موسوی اظهار کرد: روز گذشته در پایانه نفتی خارگ در بدترین شرایط آب و هوایی و دید کم، به همت تمامی گروه فنی و عملیاتی پایانه نفتی خارگ شامل، مدیریت عملیات، امور فنی، اداره صادرات، خدمات دریایی، HSE و حراست موفق به پهلودهی ۷ نفتکش پهن‌پیکر شدیم تا روند دریافت نفت خام صادراتی به مشتریان بین المللی بدون توقف ادامه یابد.


وی افزود: شرکت پایانه‌های نفتی ایران به‌عنوان زنجیره اصلی پشتیبانی از تولید و صادرات نفت خام کشور، وظیفه‌ای مهم و جهانی در چرخه تلاش صنعت نفت کشور بر عهده دارد.

موسوی اضافه کرد: بهسازی و نوسازی تاسیسات و زیرساخت‌های صادراتی صورت گرفته توسط کارکنان شرکت پایانه های نفتی ایران در سراسر کشور باعث ارتقای سطح کیفی، ایمنی و عملیاتی این شرکت در تمامی پایانه‌های نفتی و میعانات گازی کشور شده است.

مدیرعامل پایانه های نفتی ایران تصریح کرد: روز گذشته ۵ نفتکش در ترمینال نفتی اسکله تی، یک نفتکش در ترمینال نفتی آذرپاد و یک نفتکش به‌صورت کشتی به کشتی محموله نفتی خود را که بیش از چهار و نیم میلیون بشکه نفت بود دریافت کردند؛ بارگیری این نفتکش‌ها با تنوع عملیاتی در پایانه نفتی خارگ صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه تمام فعالیت‌ها در این پایانه توسط نیروهای توانمند وزارت نفت و پایانه نفتی انجام می‌شود اظهار داشت: این شرکت دارای توانمندی بالایی در عرصه‌های مختلف تخصصی، بارگیری نفت خام، پهلودهی نفت‌کش‌ها، بازسازی و نوسازی تاسیسات اسکله‌های ساحلی، فراساحلی و زیردریایی است.

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران یادآور شد: پرسنل عملیات دریایی پایانه‌های نفتی ایران و پایلوت‌های این منطقه تاکنون بارها توانسته‌اند در شرایط بد آب و هوایی و گرد و غبار به‌خوبی عملیات پهلوگیری و جداسازی را در این منطقه انجام دهند.
(دوشنبه ۲ اسفند ۱۳۹۵) ۱۰:۲۲
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید