جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ۰۷:۱۷
IOTC
یکشنبه / ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ / ۱۸:۰۱
سرویس : عمومی
کد خبر : ۲۴۵۰
گزارشگر : ۲
سرویس عمومی
رئیس پایانه نفتی خارگ :

آمادگی لازم برای مقابله با خطرات در پایانه نفتی خارگ فراهم است

رئیس پایانه نفتی خارگ گفت: آمادگی لازم برای مقابله با خطرات سیل در جزیره خارگ فراهم است.

آمادگی لازم برای مقابله با خطرات در پایانه نفتی خارگ فراهم است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، عباس اسدروز در حاشیه نشست کمیته بحران شرکت های نفتی مستقر در جزیره خارگ به خبرنگار مهر گفت: این جلسه با تاکید فرمانده پدافند غیر عامل و مدیریت بحران جزیره خارگ مبنی بر مدیریت این بحران به نحوی که هیچ‌گونه آسیبی به اموال و دارایی‌های مردم چه در ناحیه شهر و چه در مناطق مسکونی کارکنان نرسد و همچنین حفاظت صد در صدی از تاسیسات حیاتی کشور در مقابل بحران پیش بینی شده برگزار شده است.


رئیس پایانه نفتی خارگ گفت: باید تمام ظرفیت و توان خود را در راستای کنترل و مهار بحران بکار ببریم و سه محور را باید در نظر داشت تا آسیب‌های احتمالی به حداقل ممکن کاهش یابد. اول باید به حوزه مسئله شناسی آگاهی و اشراف کافی داشت و بدانیم با چه مسائلی روبرو هستیم، با ابعاد و مختصات مسئله آشنایی حاصل کرده باشیم تا با یک عمل انجام شده مواجه نشویم.

وی بیان کرد: ما خوشبختانه تجربیات و دانش لازم در برخورد با این قبیل رویدادها را داریم، نیروهای انسانی با دانش و توانمند در شرکت‌های نفتی مستقر در خارگ کم نیستند، امکانات موجود هم در صورتی که به خوبی ساماندهی شوند پاسخگوی نیازها خواهند بود.

اسدروز افزود: در مرحله دوم باید ظرفیت شناسی موضوع را مورد ملاحظه قرار دهیم؛ باید ظرفیت‌های لازم برای مقابله با بحران را در منطقه ایجاد کرده باشیم و نهایتاً شناسایی نارسایی‌های موجود که نیازمند برنامه‌ریزی هستند تا کمبود ها برطرف شوند.

وی ادامه داد: ما خوشبختانه در منطقه در برگزاری مانورهای مختلف بسیار موفق عمل کرده‌ایم و کارکنان از آمادگی جسمی، روحی و روانی مناسبی برخوردار هستند و در مقابله با بحرانی که چندی پیش در منطقه پیش آمد و چند مخزن در اثر اصابت صاعقه دچار حادثه شدند کارکنان و نیروهای انسانی ما نشان دادند که از نظر روحیه و تعصب سازمانی از سطح بالایی برخوردارند.

به گزارش روابط عمومی شرکت پایانه های نفتی ایران ، نشست کمیته بحران شرکت‌های نفتی مستقر در جزیره خارگ امروز (‌۲۴ بهمن ماه )‌ با هدف بررسی امکانات،‌ پتانسیل‌ها و سطح توانمندی شرکت‌های موجود درخارگ به منظور مقابله با جبهه باران‌زایی که بنا به پیش‌بینی سازمان هواشناسی که از امشب وارد کشور می‌شود برگزار شد.

(یکشنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۵) ۱۸:۰۱
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید